|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
flisespikker
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Jeg hadde en forholdsvis stor fest (rundt 25 stykker, venner og familie, i et leid lokale) da jeg fylte 40 i vår. Det var utelukkende fordi jeg hadde lyst selv, det var ingen andre som forventet det eller hadde noe med avgjørelsen å gjøre. Og det var veldig hyggelig.
|
|
|
#22 |
|
Javel
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Jepp, her hadde vi skikkelig fest i heimen. Var vel noen og 30 stk og de siste gikk vel hjem i halv syv tiden på morgenen. Så jeg tror det var vellykket.
|
|
|
|
#23 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Mannen og jeg planlegger felles lag når vi blir 40. Synes det er veldig greit å kunne ha skikkelig fest av og til.
|
|
|
#24 |
|
From Gokk With Love
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Jeg feiret 40 årsdagen på ferietur, sammen med kun mann og barn. Vi spiste kake og drakk kaffe og brus, akkurat som andre bursdager.
|
|
|
#25 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Nei hadde ikke det. Hadde vel tenkt å ha men så mista jeg hele motet. Vet liksom ikke hvem jeg skal be eller hva jeg skulle gjort. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Jeg dro på to-døgns hotellopphold med SPA helt alene. Og har aldri angret på det. Men nå er jeg veldig kjedelig anlagt. |
|
|
|
#27 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Ja, det tror jeg at jeg vil. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skikkelig fest når dere ble 40?Jeg satser på at vi feirer 40 årsdagene våre når den tid kommer, en felles "80-årsfest" kanskje? (Det er en mnd og 3 dager mellom min og mannens bursdag, nemlig, vi er like gamle)
|
|
|
#29 |
|
Epikur
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Jeg feiret 36-årsdagen min også, jeg.
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?20-årsdagen: gravid. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Skikkelig og skikkelig. |
|
|
|
#32 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Jeg hadde stor fest da jeg ble 40. (Vi ble 40 av 50 inviterte.) Sist redigert av Tilde : 04-09-10 kl 20:47. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Står på egne ben
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Jeg har ikke lyst til å ha noen stor feiring. Tenker jeg hiver ut mann og barn en fredag eller lørdag og inviterer noen jenter til god middag og vin hjemme. Ikke noe stort. Med familien blir det vanlig familiefeiring sammen med lillebror som det har blitt de siste årene. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Først tenkte jeg at dagen skulle passere i stillhet, men fant ut at det hadde vært koselig med en skikkelig fest med familie og venner. Det er jo sjelden mellom hver gang, så jeg gikk for full feiring
|
|
|
#36 |
|
Trøtt
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Ja, jeg skal ha stor fest på 40-årsdagen min.
|
|
|
#38 |
|
Passiv
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Jeg skal ha et brutalt haraball og Esme og Mim skal komme. |
|
|
|
#39 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Jeg fyller 40 i høst, og driver og funderer. Lurer på om jeg skal invitere venninner til en skikkelig jentekveld. Kunne tenkt meg å spise et bedre måltid sammen med mannen, min på en bedre restaurant, i tillegg.
|
|
|
#40 |
|
By the Sea
|
Sv: Hadde dere skikkelig fest da dere ble 40?Mannen og jeg fyller begge 40 neste år, og planen er folksomt hageparty med god mat & masse sjampis.
|
![]() |
|
|