Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Mimre 1970-tallet

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-07, 22:54   #10
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Mimre 1970-tallet

Opprinnelig lagt inn av Zefid, her.

Vibeke Sæter med ; hva kommer nå *vrir om nøkkelen* lekestue....Herlig
Colargol var også en av favorittene, pompel og pilt var skikkelig morsomme og kine i sandkassa var personlig favoritt. Dessuten husker jeg godt Kanutten og Pernille og mister Nelson.

Vi hadde bare nrk, men bestemor og bestefar hadde svensk kanal 1 og der viste de Trazan Apanson og Banarne og fem myror er fler enn fyra elefanter, jeg kjenner kaffelukta fra kjøkkenet når jeg tenker på de tv-seriene

Marius-gensere og slengbukser husker jeg også, når slengbuksene gikk av moten sydde mamma miniskjørt til meg av slengen på buksene sine.

Anita Skorgan var den store sang-heltinnen og Abba selvfølgelig, ingen over , ingen ved siden av

Pompel og Pilt var IKKE morsomme. De var skumle

Da vi flyttet til Hedmark i 1977 fikk vi svenske kanaler. Helt fantastisk!

Første genser jeg strikket var Mariusgenser. Da var jeg 13-14 år.

Jeg elsket Abba og "Thank you for the music" osv...

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:49.