Sv: Hvordan er det i Miami i juni?
Vi hadde en flott tur til Florida. 
Det var varmt, men ikke verre enn at det gikk veldig bra. Og mannen taklet kjøringen som en lek. Det hjalp nok godt at det bare er litt over ett år siden han kjørte i USA sist.
Personlig likte jeg Fort Lauderdale veldig godt, og fabulerer om å eie et hus med båtplass der. 
Orlando og parkene var som forespeilet; Veldig varmt, parkene proppfulle av folk og vi stod i kø i over en time for å få kjørt en eneste attraksjon. Harry Potter verden var jo fin nok den, men vi stod i kø i nesten TO timer for å komme inn i selve parken. Men femtenåringen (og jeg) fikk smakt smørteøl, og lillebror fikk sin tryllestav.
Jeg har vært i Magic Kingdom for aller siste gang (tror jeg), og vi angret på at vi ikke dro til Animal Kingdom ( når vi først var i Disney-området) i stedet.
Vi har spist mye crap, og jeg har drukket Margarhitas og Pina Coladas i "bøtter og spann". 
Og Key West, ja. Der likte jeg meg godt.
Til toss for at vi har hatt en fin tur, og til tross for at jeg drømmer om et hus i Fort Lauderdale; Jeg er glad for å bo i Norge - selv om jeg er glad i USA. 
Pelen; At du orker å bo der borte så lenge som du har gjort er beundringsverdig. Hvor ca er det du bor? Tenkte på deg da vi kjørte rundt i Miami. 
Miami falt ikke i smak hos oss overhodet. South Beach var en eneste stor fest, og vi likte oss ikke der.
Når skal du hjem til Norge igjen?
Sist redigert av Fruktflua : 11-07-10 kl 00:01.
|