Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvordan er det i Miami i juni?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-10, 16:20   #21
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan er det i Miami i juni?

Jeg syns at det må opp i høye temperaturer før tørr varme er skikkelig ubehagelig, dvs rundt 40 grader. Høy luftfuktighet føles rundt 32-33 grader syns jeg.

Angående regn så regner det oftere på ettermiddagen enn på formiddagen. Planlegg uteaktiviteter da. Om det regner og man er ved et basseng så er det jo ikke så farlig, men det er ikke helt like morsomt på stranden. Det er jo varmt så det er ikke så farlig å bli litt våt. Ha med paraplyer som kan bli små, så kan dere ta de med overalt. De kan også være bra å ha som solbeskyttelse. Ha gjerne med eller kjøp en liten kjølebag, se om dere får fatt i plastflasker som har stor åpning, fyll flaskene med is (finnes mer eller mindre på alle hotell) og så har dere i vann. Vannet i springen kan drikkes, det er ikke farlig, men kan smake litt klor, vi kjører vannet igjennom filter. Alternativ er selvsagt å kjøpe vann. Vi har noen thermoflasker som heter insulated polar bottle og de holder vannet veldig godt kaldt. Kaldt vann å ha med seg og kaldt vann på stranden og i bilen er nesten et must syns jeg. Jeg har alltid med meg kaldt vann i bilen (unntaket er muligens om jeg bare skal hente Herremannens i skolen). Drikk hele tiden.

Blir dere varme, gå inn i butikker og kjøl dere ned. Var i skyggen, var på plasser der det blåser litt mer. Ikke var i direkte sollys mer enn kanskje en time eller halvannen per dag til å begynne med.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:27.