Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvordan er det i Miami i juni?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-10, 15:21   #10
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan er det i Miami i juni?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns det er helt greit å drikke moderate alkohol i nærheten av ungene sine, men jeg har rett og slett ikke tenkt på det som så viktig at jeg blir forundret eller fornærmet over å ikke finne det i en (amerikansk) fornøyelsespark med et helt klart barnerettet konsept. Å ikke ha vin på en restaurant på Epcot Center hadde jeg kanskje stusset litt over, men ikke på "åh, tror de ikke jeg greier å moderere meg?!"-måten.

Jeg ville heller ikke drukket øl som tørste- eller forfriskningsdrikke midt på dagen i 30 grader pluss, men det er selvfølgelig en personlig preferanse.

Jeg har da aldri uttrykt (eller tenkt, for den saks skyld) at det er viktig for meg at det serveres (eller ei) alkohol i en fornøyelsespark. Spørsmålet dukket opp i forbindelse med Margaritha-bildet Labolina la ut. Og å bli overrasket over det er jo heller ikke ensbetydende med fornærmelse mht saken.

Nei, det er nok bare jeg som har problemer med overmakta.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.