Sv: Uforklarlige hendelser og prester
Opprinnelig lagt inn av Maryan, her.
Jeg lurer også litt på om det er noen av de ansatte som noen gang er _helt_ alene i barnehagen og likevel opplever disse tingene?
Ja, det har vært opplevd av flere av de ansatte alene. Jeg kan selvsagt ikke på noen måte bevise at de ikke lyver, men flere av dem hevder å ha opplevd dette når de har vært alene der.
Vi begynner vel å nærme oss 20-25 personer som alene eller i små grupper har opplevd dette. Jeg - som var veldig skeptisk og kritisk til jeg selv var der i går og så det selv - har liten tro på at noen setter dette i scene. De er i så fall utrolige gode skuespillere! Dette er mennesker jeg har kjent godt i mange år (liten bygd dette) og jeg har også jobbet sammen med flere av dem. Jeg har veldig liten tro på at en av de klarer å få til dette.
De er veldig slitne, så jeg ser absolutt ikke bort fra at de "ser" mer enn de faktisk gjør. Jeg fester derfor ikke så voldsomt stor lit til riktig alt som beskrives. Men at det kommer dalene gjenstander tilsynelatende fra løse lufta der, er det faktisk ingen tvil om. Spørsmålet jo hvor pokker de kommer fra?
|