Sv: Uforklarlige hendelser og prester
Opprinnelig lagt inn av Esme, her.
Det virker jo som at det bør folk inn som klarer å tenke rasjonelt og sjekke ting ordentlig bør komme til, dette er jo kjempespennende!
Man bør merke alle små løse ting og merke hvilke ting som kommer, hvor har de ligget, og rommet bør sjekkes før noen av de ansatte går inn i rommet. Er det ting som ramler ned fra en hylle? Har tingene måtte opp i luften for å komme over et hinder, eller kan dette forklares av lave lydbølger for eksempel som kan få ting til å dette ned fra hyller, i hvert fall runde ting som penner og slikt, sånn at de kan ha rullet ned fra hyllen?
Det er jo mange forklaringer, og siden det er såpass mange som har sett det så øker det jo sjansen for at man kan finne en helt klar forklaring. Man har hatt eksempler på gruppehallusinasjoner også, men det høres ikke ut som det er der man må starte.
Sandalhistorien er sånn som man opplever hver dag dessverre, minnet er for usikkert til at den delen er noe som er sjokkerende.
Men så du ting komme svevende, eller var det runde ting som ramlet ned fra en hylle?
Det er ikke så lett å få sanne vitnesbyrd, de fleste har en mening som gjør at de enten overdriver hvor rart det hele er, dvs husker at ting har svevet når de har falt, eller underdriver fordi de mener at det har en svært åpenbar rasjonell forklaring.
Jeg tror ikke noe i noen retning. Jeg forsøker å beskrive det jeg så så godt jeg kan.
De tingene som datt i golvet, datt ikke fra noen hylle. Det ene rommet vi var i, er et stort fellesrom. Der er det åpent opp til skrå himling i 2. etasje av huset. Det er med andre ord 4-5 meter opp til taket. Det er ikke loft der og heller ingen hyller eller andre ting. Steinen datt ned midt på golvet.
Jeg ønsker meg virkelig en fornuftig forklaring på dette!
|