|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#144 |
|
maler
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterJa, nøyaktig hva skjer? Kommer det ned fra taket eller materialiserer det seg i løse luften? Altså hvor var tusjen før den falt?
|
|
|
#146 |
|
maler
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterHvordan ble dere forresten oppmerksomme på de barnesandalene? Så dere det selv eller var det de ansatte som påpekte det?
|
|
|
#147 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Uforklarlige hendelser og prester
Det er flere ansatte som er utsatt. Alle merker det mer eller mindre, men spesielt et par tre som merker mer enn andre. De er i ulik alder. En i 20-årene, og et par litt eldre. |
|
|
|
|
|
#148 |
|
Leser
|
I forhold til polergeist fenomenet stemmer dette. Da er det ofte slik at det utløses av spesielle personer.
|
|
|
#149 |
|
Hadde jeg visst det! |
|
|
|
|
|
#151 |
|
Jeg så de selv. En av mine døtre har lignende sko, så jeg tenkte først at det var hennes. Det var vel først og fremst derfor jeg la merke til sandalene. De sto alene på en skobenk (sånn som ungene sitter på når de får hjelp med skoene). Det var bare det ene skoparet der. Og noen sekunder etterpå var det altså bare en sko der. Vi var da mutters alene i barnehagen og både jeg og den andre sto flere meter unna. |
|
|
|
|
|
#152 |
|
maler
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterAltså du så ikke bare at det falt ned (ren tyngdekraft), men også at ting beveget seg mer horisontalt gjennom luften åpenbart uten at noen kastet dem? Seriøst, dere må filme hva som skjer så man får analysert det etterpå.
|
|
|
#154 |
|
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Uforklarlige hendelser og presterFascinerende, Lhi-My, skulle veldig veldig gjerne vært der og sett det selv! |
|
|
|
|
|
#155 |
|
De tingene jeg så, datt ned. Jeg så ikke at de beveget seg horisontalt. Det kan gjerne være tyngdekraften, men hvor pokker kom de fra? Det detter ikke tusjer og steiner fra et tak som ingen har tilgang til uten en flere meter høy stige. Ikke er det loft der heller. |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Uforklarlige hendelser og presterTror den riktige ekspertisen hadde vært en magiker. Altså av typen som gjør lure triks selv, og dermed kan klare å avsløre andre.
|
|
|
#157 |
|
maler
|
Akkurat dette får meg til å tenke at her er det noen som tuller med dere. På den ene eller den andre måten. Som du sier, slike pærer kommer ikke fra noe sted i barnehagen slik den er nå. Ergo er den plantet.
|
|
|
#158 |
|
Hvis dette er en practical joke, har vi i så fall en person i barnehagen vår som kaster bort et stort talent! Jeg kan ikke fatte og begripe hvordan det kan være mulig å få til dette. Men jeg kan jo ikke skjønne hvordan det kan skje ellers heller. |
|
|
|
|
|
#159 |
|
Leser
|
Det er helt sant.
|