Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-10, 09:34   #10
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Jeg er overrasket over at så mange synes at barnehage tøy skal kunne ødelegges av maling. Det forklarer jo kansje hvorfor 50% av avdelingen min har skikkelig slitte og ødelagte utetøy som ødelegger litt for utegleden fordi de blir våt igjennom, kald, tung å bevege seg i osv. Altså om holdningen der ute er at det ikke er så nøye hvordan barnehagetøyet er fordi det kan bli ødelagt når som helst. .

For noe tøys. Det er ingen som sier det i denne tråden. Så vidt jeg kan bedømme går det bare et skille mellom de som "klikker i vinkel" og blir "fly forbannet", og de som synes oljemalinglek var dumt og tankeløst, men ikke går av skaftet på grunn av dette.

Hvordan du ut fra det kan lese at folk er likegyldige til barnas påkledning i barnehagen er meg en gåte.

Og hvis dere har et så stort problem med barnas utetøy i barnehagen din burde du informere foreldrene - regner med at det er et ansvar som også ligger hos barnehagen.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.