Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-10, 10:03   #11
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnehagen har ødelagt Reimatec-dressen!

Jeg er overrasket over at så mange synes at barnehage tøy skal kunne ødelegges av maling. Det forklarer jo kansje hvorfor 50% av avdelingen min har skikkelig slitte og ødelagte utetøy som ødelegger litt for utegleden fordi de blir våt igjennom, kald, tung å bevege seg i osv. Altså om holdningen der ute er at det ikke er så nøye hvordan barnehagetøyet er fordi det kan bli ødelagt når som helst.

Selv synes jeg det er viktig at klærene mine i barnehagen er god på, og ser litt bra ut. (fordi jeg faktisk er på jobb) Tror ikke andre her inne ville gått med malingflekker på jobb. Om de ikke er maler. Så Bergansklærene mine males ikke i. Også fordi maling vil ødelegge litt av egenskapene til klærene.

Denne dressen som er full av maling er nok langt fra like god nå som før. Den puster nok ikke der hvor malingflekkene er. Kansje er membranen ødelagt der og, sånn at den lekker vann. Jeg vet ingenting om hvordan WP og membran oppfører seg. Men det er nok ikke godt for membranen akkurat.

Jeg er veldig nøye på hvilke yttertøy småen har i barnehagen. Og har ikke råd til at barnehagepersonellet ødelegger det. Ødelagt i lek godtar jeg lett, men ikke fordi personalet gir barna oljemaling.

Husker det var en tråd her for noen år siden hvor helt nye dresser var blitt ødelagt av at barn hadde aket på et berg som ikke hadde nok snø på seg. Og var derfor slitt i baken. Veldig mange reagert på at personalet ikke hadde fjernet barna fra berget men latt de ødelegge klærene på den måten. Personlig hadde jeg mye lettere godtatt det enn oljemaling.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:51.