Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Gerd Liv Valla

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-07, 23:52   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gerd Liv Valla

Det verste jeg vet er unnskyldninger av typen "unnskyld at DU ble lei deg for det jeg sa!" Det er jo fullstendig verdiløst! Skikkelig psykopatunnskyldning: "Jeg er så lei meg for at du fikk meg til å banke deg!!"

Gammel 23-01-07, 10:12   #2
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det verste jeg vet er unnskyldninger av typen "unnskyld at DU ble lei deg for det jeg sa!" Det er jo fullstendig verdiløst! Skikkelig psykopatunnskyldning: "Jeg er så lei meg for at du fikk meg til å banke deg!!"

Polyanna sa det så bra!

annemede er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 13:58   #3
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 20:39   #4
era
Bør lage seg en tittel selv

era sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Det er en forbanna trageidie er at LO's ventreside nå står ribbet tilbake og høyresia gnir seg i hendene.( eu og privatisering here we come) og ærligtalt så ER Yssen inkompetent, men hun har desverre retten på sin side her.

Selv om jeg elsket Valla som politisk figur i LO kan ikke proletariatets øverste beskytter behandle sine medarbeidere på den måten uansett hvor inkompetente de enn måtte være dette burde sekretariatet ha tatt tak i for lenge sia, for det har da for %&/(/&(%#" ikke vært noen hemmelighet.

Nå har arbeiderbevegelsen mista en av sine sterkeste personligheter.
Jeg vil ha Valla ved forhandlingsbordet men som sjef *grøss*

Jeg kan ikke som fagorganiosert ha en leder av LO som bryter loven både skreven og uskreven i forhold til anstendig peronalebehandling, men jeg er redd for hva som skal skje videre- om LO glir nærmere høyre nå så er det bukken å havresekken og det kommer ikke til å bety at det blir lettere å være annsatt, spesielt ikke som kvinne.

Jeg har bare tre ting å si om saken; media Æsj, Yssen dobbelt Æsj og Valla tja jeg hadde heller delt livbåt med Stalin...konklusjonen er rett og slett FAEN.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 22:25   #5
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Det er en forbanna trageidie er at LO's ventreside nå står ribbet tilbake og høyresia gnir seg i hendene.( eu og privatisering here we come) og ærligtalt så ER Yssen inkompetent, men hun har desverre retten på sin side her.

Selv om jeg elsket Valla som politisk figur i LO kan ikke proletariatets øverste beskytter behandle sine medarbeidere på den måten uansett hvor inkompetente de enn måtte være dette burde sekretariatet ha tatt tak i for lenge sia, for det har da for %&/(/&(%#" ikke vært noen hemmelighet.

Nå har arbeiderbevegelsen mista en av sine sterkeste personligheter.
Jeg vil ha Valla ved forhandlingsbordet men som sjef *grøss*

Jeg kan ikke som fagorganiosert ha en leder av LO som bryter loven både skreven og uskreven i forhold til anstendig peronalebehandling, men jeg er redd for hva som skal skje videre- om LO glir nærmere høyre nå så er det bukken å havresekken og det kommer ikke til å bety at det blir lettere å være annsatt, spesielt ikke som kvinne.

Jeg har bare tre ting å si om saken; media Æsj, Yssen dobbelt Æsj og Valla tja jeg hadde heller delt livbåt med Stalin...konklusjonen er rett og slett FAEN.

Er du virkelig sikker på at det er så illle for venstresiden at Valla når går av? Hennes lederstil med trakassering, systematisk mobbing og utfrysing har gjort at mange rasende dyktige mennesker har 1)sluttet, 2) blitt sykemeldt, 3)har innordnet seg systemet i LO, og har sittet paralysert av skrekk de siste årene. Tilogmed landets statsminister har til tider vært handligslammet av frykt for å komme i unåde hos Valla.

Når Valla nå går tror jeg hennes tidligere medarbeidere vil blomstre. Tenk på all den energien, arbeidskapasiteten og kompetansen som nå endelig kan gjøre seg gjeldende! På kort sikt er det klart at Vallas avgang skaper litt kaos og furore. På lang sikt derimot, tror jeg det er bra for venstresiden at Valla går av, og at gammeldagse, hierarkiske og menneskefiendlige måter å lede venstresidens organisasjoner på, ikke lenger aksepteres av den samme venstresiden.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-07, 04:12   #6
era

era sin avatar

Hvor: østfold
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Er du virkelig sikker på at det er så illle for venstresiden at Valla når går av? Hennes lederstil med trakassering, systematisk mobbing og utfrysing har gjort at mange rasende dyktige mennesker har 1)sluttet, 2) blitt sykemeldt, 3)har innordnet seg systemet i LO, og har sittet paralysert av skrekk de siste årene. Tilogmed landets statsminister har til tider vært handligslammet av frykt for å komme i unåde hos Valla.

Når Valla nå går tror jeg hennes tidligere medarbeidere vil blomstre. Tenk på all den energien, arbeidskapasiteten og kompetansen som nå endelig kan gjøre seg gjeldende! På kort sikt er det klart at Vallas avgang skaper litt kaos og furore. På lang sikt derimot, tror jeg det er bra for venstresiden at Valla går av, og at gammeldagse, hierarkiske og menneskefiendlige måter å lede venstresidens organisasjoner på, ikke lenger aksepteres av den samme venstresiden.

Ja og nei, jeg er bare bekymret for at Venstre sia i LO er blitt svært svekka nettop pga. fru Stalins lett mangelfullt utvikla sjelsevner og at høyrekreftene får et mye friere spillerom, for det er nettopp høyresia i AP og LO som har fått kraftig motstand politisk av Valla ( en høyreside feks. Stoltenberg er en del av)

Problemene rundt Vallas slakter menalitet har vært kjent av sekretariatet lenge og at det ikke er blitt gjort noe med klarer jeg ikke å få vekk følelsen av at har vært ganske så taktisk rent politisk.

Jeg håper ting blir som du forutser.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-07, 22:28   #7
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av era, her.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:21.