|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gerd Liv VallaDet verste jeg vet er unnskyldninger av typen "unnskyld at DU ble lei deg for det jeg sa!" Det er jo fullstendig verdiløst! Skikkelig psykopatunnskyldning: "Jeg er så lei meg for at du fikk meg til å banke deg!!"
![]() |
#2 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Gerd Liv Valla
Polyanna sa det så bra! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
![]() Sv: Gerd Liv VallaDet er en forbanna trageidie er at LO's ventreside nå står ribbet tilbake og høyresia gnir seg i hendene.( eu og privatisering here we come |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
Er du virkelig sikker på at det er så illle for venstresiden at Valla når går av? Hennes lederstil med trakassering, systematisk mobbing og utfrysing har gjort at mange rasende dyktige mennesker har 1)sluttet, 2) blitt sykemeldt, 3)har innordnet seg systemet i LO, og har sittet paralysert av skrekk de siste årene. Tilogmed landets statsminister har til tider vært handligslammet av frykt for å komme i unåde hos Valla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Ja og nei, jeg er bare bekymret for at Venstre sia i LO er blitt svært svekka nettop pga. fru Stalins lett mangelfullt utvikla sjelsevner og at høyrekreftene får et mye friere spillerom, for det er nettopp høyresia i AP og LO som har fått kraftig motstand politisk av Valla ( en høyreside feks. Stoltenberg er en del av) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|