Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Man trenger kanskje ikke gifte seg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-10, 19:25   #1
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Man trenger kanskje ikke gifte seg?

Jeg driter i hva staten mener, jeg er bare veldig glad for å være gift med all den tryggheten det innebærer for oss og ungene. Hva man velger å gjøre ut av ekteskapsinngåelsen bestemmer man selv.

Gammel 01-01-10, 19:30   #2
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg mistenker faktisk en del mennesker på å ha mer lyst på bryllup enn på å være gift ( altså tilbringe mye tid sammen) med personen i gode og onde osv... Andre som har samme inntrykk?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 19:31   #3
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg mistenker faktisk en del mennesker på å ha mer lyst på bryllup enn på å være gift ( altså tilbringe mye tid sammen) med personen i gode og onde osv... Andre som har samme inntrykk?

Å, Ja. Bridezillaene lever blant oss!

Min mann er forresten en av disse, han var mye mer keen på bryllup enn meg, jeg var mest keen på å bli gift.

Gammel 01-01-10, 19:38   #4
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

For de som lever sammen med en partner som av forskjellige grunner har angst for å gifte seg så er de nye rettighetene for samboere en trygghet. Ellers er jeg veldig enig med Skilpadda i at to helt parallelle ordninger er meningsløst.

Jeg ble fridd til over en bunke papirer om testamente og samboerkontrakter. Vi stikker ned på tinghuset og skriver under papirene, det er mye enklere. Ikke skal vi gjøre noe ut av det heller så det blir vel så og si gratis.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:04.