|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
Lett rørt
|
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Jeg impulsshopper masse, men sjeldent noe som er for dyrt for vår økonomi.
![]() |
#62 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?
Dessuten bruker du jo det du kjøper. Du går jo ikke inn i en butikk og rasker med deg en kjole til flere tusen, kommer hjem og ser at fargen er litt feil og vil ikke bruke den.
![]() |
#63 |
Sviiisj!!
|
Man får alltid dårlig samvittighet over å kjøpe noe til seg selv midt i julegaveinnkjøpene. :btdt:
![]() |
#64 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Er det så veldig vanlig, i grunn? Veldig få i min omgangskrets kjøper svindyre klær på impuls for så å ikke bruke dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Jeg aner ikke, tror kanskje ikke det er så veldig vanlig blant folk med "normal" inntekt nei. Sikkert derfor jeg får litt hakeslepp når jeg leser om det, hehe. Hadde det vært vanlig hadde jeg jo ikke reagert. *slutte å blande seg med hva andre gjør*
![]() |
#66 |
|
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Jeg impulsshoppet støvletter til noe over en tusenlapp for litt siden, selv om jeg strengt tatt har rimelig mange par med støvletter fra før. Dog har jeg brukt de masse siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Nymotens gammeldags
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Jeg trenger nye støvletter. Har bare ett par, og de er med tykt skinn inni og litt utenpå, vil ha noen pene jeg kan bruke til skjørt og kjoler. Men jeg klarer, KLARER bare ikke å bruke over en tusenlapp på sko altså. Jeg kan glatt bruke 2000,- kroner på Wii, men ikke 1000,- på sko. Argh.
![]() |
#68 |
Halloen!
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Jeg kjøpte støvletter på salg for snart to år siden. De kostet 1700 da (2400 førpris) men de var veldig stilige og jeg har brukt de mye. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Jeg tenkte slik veldig lenge, Iset. Men nå har jeg innsett av med min vekt og fasong, så er jeg noen ganger NØDT til å bruke mye penger, bare for å finne noe som passer. Så jeg har hatt støvletter til 2000 og bukse til 1100 kroner, bare fordi de passet. Men jeg ville aldri brukt så mye penger på topper og gensere, f.eks. For der trenger jeg ikke lete meg halvt i hjel for å finne noe som passer.
![]() |
#71 |
Halloen!
Sant. Vi kjøpte joggesko til barna på Skopunkten en sommer. Det tok tre (!) uker før minstemann hadde slitt ut sine. Vi kjøpte et biligpar til, men de ble også slitt ut ganske fort. Den sommeren vi var "gnitne" på joggesko, ble helt klart den dyreste, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Recovering impulsshopper her! Jeg har begynt å fokusere på behov og vært veldig flink synes jeg selv i det siste. Det handler om en genser til 199,- og sånn. Jeg har for mange billige, ubrukte plagg i skapet med dårlig passform. Bruker jeg større beløp, så er det planlagt.
![]() |
![]() |
#73 |
Nymotens gammeldags
Ja, det er derfor jeg stønner over meg selv, det er idioti. Mannen er desverre helt lik meg, så det at han er hovedforsørgeren i familien nå mens vi venter på den jævla barnehageplassen, gjør jo ikke ting bedre. Han hadde dødd om jeg hadde ymtet frempå at jeg trengte støvletter til over en tusenlapp.
![]() |
#75 |
Halloen!
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Iset: Du behandler sikkert Skopunkten-skoene dine litt finere enn mine gutter gjør. Det eneste ville vart lenge på dem, måtte ha vært vernesko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Både jeg og ungene har en del sko fra Økonomisko og andre billigkjeder, og synes de er helt kurante. Synes ikke de går i stykker noe fortere enn dyrere merker. Men det kan jo hende at jeg har vært heldig.
![]() |
#78 |
intro
|
Hvis det er spørsmålet, er svaret mitt definitivt nei.
![]() |
![]() |
#79 |
Halloen!
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Da er mitt svar også nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Jeg impulsshoppet forresten brudekjolen min i sin tid, men det var definitivt ikke et bomkjøp.
![]() |
|
|