Sv: Er dere impulsshoppere?
Opprinnelig lagt inn av Divine, her.
Jeg tenkte slik veldig lenge, Iset. Men nå har jeg innsett av med min vekt og fasong, så er jeg noen ganger NØDT til å bruke mye penger, bare for å finne noe som passer. Så jeg har hatt støvletter til 2000 og bukse til 1100 kroner, bare fordi de passet. Men jeg ville aldri brukt så mye penger på topper og gensere, f.eks. For der trenger jeg ikke lete meg halvt i hjel for å finne noe som passer.
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Gode sko er essensielt. Jeg har brukt for mye penger på drittsko fra Økonomisko til at jeg gidder den unødvendige utgiften mer.
Ja, det er derfor jeg stønner over meg selv, det er idioti. Mannen er desverre helt lik meg, så det at han er hovedforsørgeren i familien nå mens vi venter på den jævla barnehageplassen, gjør jo ikke ting bedre. Han hadde dødd om jeg hadde ymtet frempå at jeg trengte støvletter til over en tusenlapp. Men jeg dør jo litt selv også, det er så mye annet vi kan få for den tusingen. Og de støvlettene jeg går med fra Skopunkten har jeg jo faktisk hatt i 1,5 år nå, og de er GODE og like fine. Nei jeg må nok snu tankegangen litt, men det kommer til å ta lang tid.