Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er dere impulsshoppere?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-09, 10:55   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er dere impulsshoppere?

Gode sko er essensielt. Jeg har brukt for mye penger på drittsko fra Økonomisko til at jeg gidder den unødvendige utgiften mer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 11:00   #2
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Gode sko er essensielt. Jeg har brukt for mye penger på drittsko fra Økonomisko til at jeg gidder den unødvendige utgiften mer.

Sant. Vi kjøpte joggesko til barna på Skopunkten en sommer. Det tok tre (!) uker før minstemann hadde slitt ut sine. Vi kjøpte et biligpar til, men de ble også slitt ut ganske fort. Den sommeren vi var "gnitne" på joggesko, ble helt klart den dyreste, ja.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-09, 11:05   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg tenkte slik veldig lenge, Iset. Men nå har jeg innsett av med min vekt og fasong, så er jeg noen ganger NØDT til å bruke mye penger, bare for å finne noe som passer. Så jeg har hatt støvletter til 2000 og bukse til 1100 kroner, bare fordi de passet. Men jeg ville aldri brukt så mye penger på topper og gensere, f.eks. For der trenger jeg ikke lete meg halvt i hjel for å finne noe som passer.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Ja, det er derfor jeg stønner over meg selv, det er idioti. Mannen er desverre helt lik meg, så det at han er hovedforsørgeren i familien nå mens vi venter på den jævla barnehageplassen, gjør jo ikke ting bedre. Han hadde dødd om jeg hadde ymtet frempå at jeg trengte støvletter til over en tusenlapp. Men jeg dør jo litt selv også, det er så mye annet vi kan få for den tusingen. Og de støvlettene jeg går med fra Skopunkten har jeg jo faktisk hatt i 1,5 år nå, og de er GODE og like fine. Nei jeg må nok snu tankegangen litt, men det kommer til å ta lang tid.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.