|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du sjekket din IQ? | |||
| Nei, og har heller ingen planer om å sjekke |
|
26 | 25,49% |
| Nei, men skal sjekke |
|
4 | 3,92% |
| Ja, jeg har høy IQ, og er Mensamedlem |
|
1 | 0,98% |
| Ja, jeg har høy IQ, men er ikke Mensamedlem |
|
47 | 46,08% |
| Jeg har normal IQ |
|
17 | 16,67% |
| Jeg har lav IQ |
|
0 | 0% |
| Hæ? Hva er IQ? |
|
0 | 0% |
Jeg er geni
|
|
2 | 1,96% |
| Jeg er dum |
|
1 | 0,98% |
Dustepoll
|
|
4 | 3,92% |
| Deltakere: 102. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Jeg har ligget jevnt på det samme i alle år på forskjellige testene jeg har tatt, og over Mensakravet. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Jeg synes forresten dette med evnetester er veldig interessant, og spesielt etter å ha sett forskjellige tester utført på lillegutt (noen ganger gjennom speil for ikke å forstyrre). Det har vært helt fra elendig score og materiellet pælmet veggimellom (hadde jeg også gjort - han som utførte testen var en gjøk), til fine score. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du sjekket din IQ?
Nei, men jeg har samme inntrykk. Jeg tok en gang en mensatest på nett, og i og med at den i all hovedsak bare inneholdt én type tester, a la logikk/mønster, fikk jeg temmelig bar uttelling siden dette er min greie.
*sender giro* |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Passiv
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Jeg ligger skyhøyt på de testene. Det betyr ingen verdens ting. Faren min scorte 160. Han er ikke smart for å si det sånn. Det er med ved smarthet enn å kunne telle primtall sykt fort og langt oppover. |
|
|
|
#66 |
|
Passiv
|
Smart og smart. Det er nå en ting. Men man kan være for smart også skjønner du. Det har en klok kone sagt. For eksempel så smart at man ikke setter ? bakerst i et spørsmål engang.
Jeg ler meg skakk. Enhver idiot vil jo kjapt se at ungen er skarp som bare fy da. Han løser oppgaven. Og når oppgaven er konstruert slik at den er uløsbar på grunn av tekniske begrensninger så problemløser han dette ved kreativ tankegang. Han burde fått full pott. |
|
|
|
#67 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Jeg tok de to testene som det var linket til her.
|
|
|
#68 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du sjekket din IQ?Er jammen smartare enn eg trudde. Fekk 131 i testen i første innlegg.
|
|
|
#69 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Aner ikke hva den er, og har ikke tenkt å sjekke.
|
|
|
#70 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Aner ikke hva jeg har i IQ. Nøyer meg med å tro at jeg er sånn passelig både klok og smart - har aldri konsentrasjon og ork til å sette meg ned med en test som skal ta 40 minutter. (Lat)
|
|
|
#71 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Jeg har aldri tatt en formell test. Da jeg var tidlig i tenårene tok jeg en test på egenhånd. Det resultatet var veldig godt, men jeg har aldri følt behov for å ta en ordentlig test. (Sikkert i frykt for at det ikke skulle bli like bra.)
|
|
|
|
#72 |
|
intro
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Ja, jeg har tatt noen tester på nettet for mange år siden, og skåret over Mensa-kravet. Nå tør jeg ikke lenger.
I’m out of here. Sist redigert av Bluen : 02-11-09 kl 12:48. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Du trenger jo ikke bruke 40 minutter, selv om du har 40 minutter til rådighet. Jeg brukte åtte minutter på den første testen, det gikk helt fint det.
|
|
|
#74 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Jeg brukte heller ikke 40 minutter. Jeg brukte rundt 20 minutter på begge testene. Noen av oppgavene krever jo litt mere tenking.
|
|
|
|
#76 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Jeg har tatt to ulike tester (for noen år siden) og fikk da 133 på begge. Vet ikke om jeg ville fått noe annerledes i dag?
|
|
|
#77 |
|
Mother of Dragons
|
:dulter:
|
|
|
#78 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Har du sjekket din IQ?Jeg måtte ta Mensa sin og. Fikk 115 der også. Men der må jeg si at jeg virkelig ikke skjønte bæret. Alle de dingsene som liksom man skal se den logiske neste, jeg ser det virkelig ikke. Hva er poenget, liksom.
|
|
|
#79 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Har du sjekket din IQ?Jeg hater figurtesting.
|
|
|
#80 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Har du sjekket din IQ?Nett-tester gir vel ikke egentlig presise svar på hvor høy IQ man har. Hvor mange har testet dette i en ordentlig IQ test ? Hva var i så fall standardavviket på den testen ? |
|
|
|
![]() |
|
|