Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

FP-treff i Syden (blåøyd optimist)?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-09, 22:30   #11
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: FP-treff i Syden (blåøyd optimist)?

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg reiser gjerne en uke på nyåret, med bare treåringen på slep.

Rett over nyttår, type januar - februar? Da er det gjerne Kanariøyene som er mest aktuelt? Jeg er ikke helt fremmed for den tanken heller, selv om det er den tyngste tiden å reise på rent økonomisk.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har lovt meg selv på tro og ære å aldri dra på charter igjen.

Var det så fælt? Du tror ikke det var mer turen du var på spesielt heller enn charter generelt, med litt frihetsbegrensende forpliktelser? :fremdeles optimist:

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Hva skjedde?

Jeg vet ikke hvorfor jeg ble skutt på, men vi var på en hårreisende skummel jeepsafari i Atlasfjellene. På en kort biologisk stopp var vi to jenter som kikket oss rundt ved et elveleie, og så suste det plutselig en kule rett forbi og traff steinen bak oss. Vi bevegde oss fort mot jeepen og fant det best å ikke stille spørsmål til sjårføren,. Han snakket kun tyrkisk og vi ville helst ikke forstyrre i tilfelle han mot formodning hadde et kvart øye på veien i tillegg til øyekontakt med seg selv i speilet mens han greide sleiken. Nevnte jeg hårnålssvinger, bortregnet vei, 100 km/t og at det var ganske langt ned?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Også tror jeg ikke jeg vil på chartertur neste år. Det er så dyrt og litt for chartrete.

Kanskje vi må leie et FP-slott i Italia eller Spania i stedet for charter? Ha noen deilige uker med mange voksne og mange barn, svømmebasseng og muligheten til RL skravling om interessante små og store ting?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47.