Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mye juice bør man drikke?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-09, 16:34   #11
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye juice bør man drikke?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Næsj! Kalorier er noe dritt, mye bedre å spise sunt og bevege på seg. Synes det er flott at du ikke tenker på kalorier jeg, jeg kan ikke huske sist jeg tenkte på en kalori.

Dette synes jeg faktisk det er ganske nonchalant av deg å si, Iset, og det hadde jeg ikke ventet av deg. Det er faktisk ikke sånn at man ikke legger på seg av å spise sunn mat, de fleste av oss. Det er mengden det kommer an på, samme hvordan man vrir og vender på det, for veldig mange. Jeg kan spise sunt og bevege meg alt jeg vil, går opp i vekt så lenge jeg spiser for mye. Jeg kan ikke drikke juice hver dag for eksempel, da måtte jeg iallfall kuttet ut noe annet. Noe annet som også er sunt i seg selv.

Når det er sagt synes jeg også det er en uting dette med at juice er så veldig sunt. Joda, det er sunnere enn brus, men når man ser alle ungene som skvulper juice mellom måltidene, kunne det kanskje vært bedre å finne frem vannflaska.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.