|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Barn bør ikke begynne i barnehage før de er to år
De aller færreste er i barnehagen så lenge. Når Glitterbarnet begynte i barenehagen var han der mellom 4 og 6 timer, inkludert soving og spising.
|
|
|
#2 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nei, jeg vet at ikke alle er der så lenge. Jeg sa 9 timer fordi du brukte 9 timer som eksempel i innlegget ditt som jeg svarte på.
|
|
|
#3 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi hadde aldri klart å få til 4-6 timersdager med to fulle jobber, og jeg antar at det er mange som har to fulle jobber.
Jeg har bare ræva minner, men antar at barnehage har endret seg siden 70-tallet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Nei, vi har vært heldige siden jeg har studert og glittermannen jobber for seg selv. Allikevel har jeg kun sett to barn som har vært i barnahagen så godt som hele dens åpningstid i løpet av de 3,5 årene Glitterbarnet har gått i barnehage. I den forrige hentet så godt som ingen etter klokka 16, og nesten ingen var der før i nitiden.
|
|
|
#5 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jøss. Jeg har et ganske annet inntrykk. Hos oss har det gjentatte ganger blitt minnet om at selv om barnehagen har lange åpningstider, betyr det ikke at barna har godt av å være der i 9-10 timer hver dag. Det er jo helt tragisk. |
|
|
|
![]() |
|
|