|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#501 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Jeg dro frem Hepatittvaksinen for å bevise at det var Formaldehyd i den. Noen her sa det ikke fantes Formaldehyd i vaksiner, og jo det gjør det. |
|
|
|
|
#502 |
|
Ekvilist
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...
Synes du selv at kildene du viser til er troverdige? Som i dokumenterbar teori.
|
|
#503 |
|
Sviiisj!!
|
Men har du noen prinsipielle meninger, da?
|
|
#504 |
|
Travelt opptatt
|
Bare sånn for å gjøre det helt klart, for jeg kan skjønne at det kan være litt skummelt med fremmedord, så er laktose det samme som melkesukker, mannitol er et sukker som laget fra fruktsukker, og sorbitol lages fra druesukker. Alle disse stoffene finnes i vanlige matvarer.
|
|
#506 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Ja det har jeg. Har ikke du? Jeg har sagt mitt i denne debatten nå, og jeg står for vårt valg angående vaksiner. Jeg får gjenta meg selv til det kjedsomlige. Mine har fått trippelvaksinen, men ikke MMR pga helsemessige årsaker hos han ene, mens han andre fikk ikke pga alt det negative jeg har lest om vaksiner. Det ville ikke vært rett heller å gitt han ene og ikke han andre. Jeg stoler på at dette er rett og sover godt om natten. |
|
|
|
|
#507 |
|
Travelt opptatt
|
Det de ikke nevner er at det er dihydrogenmonoksid i alle vaksiner. Det er skumle saker, det!
|
|
#508 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Ja, faktisk. Jeg er glad noen faktisk finner mer ut av dette her og ikke tror at alltid folkehelseinstituttet gjør det rette hele tiden. Jeg stoler litt på dem, men ikke nok til å gi MMR. |
|
|
|
|
#509 |
|
Travelt opptatt
|
Hvis det valget også innebærer å holde barna dine unna alle spedbarn og andre som ikke er vaksinerte slik at de ikke kan smitte dem, så kan jeg kanskje godta at ditt valg er ditt valg.
|
|
#510 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
|
|
|
|
|
#511 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Jeg er imponert av alle som fortsetter å kjempe mot vindmøller her, men jeg tror ikke det nytter.
|
|
#512 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#516 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Altså hvilke hjelpestoffer i mikroskopiske mengder den inneholder? Du bryr deg ikke om alvorlighetsgraden til sykdommen, hvor stor beskyttende effekt vaksinen har og hvilke dokumenterte bivirkninger den har? Kun hjelpestoffer?
|
|
#517 |
|
Snikende tiger
|
Dette kommer fra mannen som fraråder kreftsyke fra å ta imot medisinsk hjelp.
|
|
#518 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Nei, hadde nok ikke valgt prostatavaksine. |
|
|
|
|
#520 |
|
♥
![]() ![]() ![]() |
Nei, jeg bruker ikke denne som noen kilder til noen. Folk får velge selv hva de vil gjøre. Jeg sier ikke at folk IKKE skal vaksinere. Jeg sier JEG ikke vil vaksinere. Den linken der kom jeg tilfeldig over i dag. Kreftsyke skal selvsagt ta i mot hjelp. Jeg kjenner mange som har hatt kreft og heldigvis blitt friske av cellegift og stråling. Jeg påvirker ingen, men siden denne debatten var oppe til diskusjon på nettet, så sier jeg min mening her. |
|
|
![]() |
| Emneord |
| vaksinasjonskonspirasjon |
|
|