Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hva slags bil denne gangen?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-09, 14:22   #12
mrc
Bør lage seg en tittel selv

mrc sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva slags bil denne gangen?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Ja det er kanskje det. Har aldri kjøpt en ny bil. Den jeg har nå er den nyeste bilen jeg noen gang har eid.

Ser og ser, men ser meg grønn på bil nå. Er spent på å prøve den på mandag.

Å prute er ikke alltid så enkelt. Man kan ha større sjanse for å få ekstrautstyr bakt inn i prisen enn å direkte prute ned. Det kan være rimeligere for forhandleren å gi med utstyr for 10 000 kr enn å gi et kontantavslag på 5000 kr.

Vær bevist på hva du ønsker av utstyr. Husk at omså elementer som nye barnestoler er noe forhandlerne selger med god margin og som kan "bakes inn" i bilen.

Ps! Husk skvettlapper! ;-) (Blir vel sjeldnere og sjeldnere, men synes de er svært greie å ha i stedet for at siden av bilen skal være dekt av isklumper nå på vinteren, som i verste fall kan skade bilen f.eks. ved at de slås opp i chassis hvis man kjører i en hump. I tillegg holder de bilen renere og man får ikke så lett steiner som spruter opp langs siden av bilen)

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:37.