Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hva slags bil denne gangen?

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-09, 21:47   #19
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva slags bil denne gangen?

Dersom jeg var deg ville jeh kjøpt Skoda jeg.
HAr aldri kjørt Skoda selv, men hører endel skryt om den.
Det var en bruker her inne Beate eller Beata, som kjøpte en splitter ny for rett over 200.000,- En Octavia.
Den tror jeg, uten å kjenne noe til hverken Octavia eller Roomster, har bedre kjørekomfort enn sistnevnte.

Jeg ville ihvertfall kjøpt så ny som overhodet mulig når planen er å ha den i rundt 11 år.
Og bensin. Når du kjører så lite som du gjør, er det ikke store beløpet du sparer på et år i drivstoff. Dessuten blir bensinbiler raskere varme innvendig enn en dieselbil.

Nå har jeg aldri hatt diesel (og ikke skal jeg ha det heller) men det sier mine kollegaer som har temmelig nye dieselbiler.

Du med dine ledd bør prioritere varm bil, komfort, gode seter å sette seg inn i og ikke minst gå ut av. Det er forskjell på det (spør søsteren) Hun merket stor forskjell på en Maxda og en Renault hun hadde for noen år siden.

Dette var betrakninger uten å ta hensyn til alle tekniske greier.
Kjøp bil hos noen du stoler på, en bilforretning som ikke ligger så langt unna deg, bilen skal inn på service en gang sikkert. Se på hva servicene og typiske slitedeler koster.
Og, når du skal ha forsikring på den, tegn en super plus forsikring. Den dekker alt som skulle skje med bilen din. Om en typisk dyr del ryker og den ikke dekkes av garanti. Slik forsikring kan kan ha på inntil 8 år gamle biler.
PÅ min bil koster denne ca 600,- ekstra i året bare.

Lykke til med prøvekjøring og valg av bil.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57.