Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Mengder mat og vekt

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-09, 21:52   #201
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Mengder mat og vekt

Please do, for da kan jeg analysere innholdet bedre. :nerd:

Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 22:16   #202
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Supert!

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 22:35   #203
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Min meny i dag:
Frokost kl 9: 2 biter havreknekkebrød med hvitost. (var rett og slett ikke sulten.)
Lunsj kl 11: en liten bit lasagne, salatblader, reker, løk og dressing og appelsinjuice
Mellommåltid kl 15.30: endel frukt, mest forskjellige meloner (før jeg dro fra jobben)
Mellommåltid 2 : to laksisstenger (sånn flate myke)
Middag (kl 1930 etter allidrett) 2 vårruller (First Price) med masse sweet chili saus på.
Kveldsmat: har nettopp spist 5 fruktkarameller.

Synes egentlig jeg har vært flink og spist ganske mye i dag jeg.

Gammel 20-01-09, 23:07   #204
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Jeg klarer ikke bruke kunstig søtning, fordi jeg får en sånn forferdelig ekkel bismak i munnen av det. Det gjelder alt jeg har prøvd til nå, både fruktose (det er kanskje ikke kunstig søtning? ), Splenda, Natreen osv. Har ikke prøvd Sukrin. Er det noe som kan tilsi at dette vil være annerledes? Jeg hadde blitt veldig glad om jeg kunne funnet en erstatning for sukker som ikke gir den bismaken.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-09, 23:52   #205
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skvetten; er du ernæringsfysiolog? Det har jeg alltid drømt om å bli, men de tilbyr ikke slike studier her. Nettstudier har jeg overhodet ikke nok selvdisiplin til. Tror jeg.

Gammel 23-01-09, 10:48   #206
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Min meny i dag:
Frokost kl 9: 2 biter havreknekkebrød med hvitost. (var rett og slett ikke sulten.)
Lunsj kl 11: en liten bit lasagne, salatblader, reker, løk og dressing og appelsinjuice
Mellommåltid kl 15.30: endel frukt, mest forskjellige meloner (før jeg dro fra jobben)
Mellommåltid 2 : to laksisstenger (sånn flate myke)
Middag (kl 1930 etter allidrett) 2 vårruller (First Price) med masse sweet chili saus på.
Kveldsmat: har nettopp spist 5 fruktkarameller.

Synes egentlig jeg har vært flink og spist ganske mye i dag jeg.

Jeg kaller det veldig lite.

Gårsdagen hos meg så sånn ut:
Frokost: Toast med ost og skinke. To skiver
Lunsj: Masse lasagne og salat
Lunsj2: To ostebriks
Mellommåltid: Et halvt skolebrød
Middag: En panert rødspette, 2 poteter, gulrøtter og erter
Kvelds: En kiwi.

I går spiste jeg lite i forhold til vanlig for tiden. Jeg ammer da.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:57.