|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
Passiv
|
Sv: Mengder mat og vektHvis jeg spiser for lite så går jeg ikke ned i vekt - eneste som skjer da er at musklene slutter å virke også fryser jeg forferdelig uansett hvor varmt det er. For å unngå å fryse må jeg forøvrig spise noe fett - det hjelper ikke med proteiner eller annet. Men fett er tryllemiddel. Og med trening og litt fet mat (typisk kakaoen min på morgenen) så er jeg varm og god i huden og hele meg. |
|
|
|
#182 |
|
Passiv
|
Sv: Mengder mat og vekt
Det kommer jo litt an på hva man spiser til de måltidene og hvor fort man går da. Noen ganger trenger man å øke muskelmassen litt for å få opp hvileforbrenningen litt for å få en vektnedgang. |
|
|
|
#183 |
|
Passiv
|
Den kakaoen din skal jeg jammen prøve når jeg er ferdig med denne hersens diettingen. |
|
|
|
#184 |
|
Passiv
|
Sv: Mengder mat og vektOgså er det en ting til også - hvis man skal forbrenne kroppsfett så må man visstnok over i fettforbrenning. Kroppen brenner ikke fra fettlagrene før den må - altså må glukogenlageret i leveren tømmes før kroppen spiser av fettet. Det vil si at man da må tilføre kroppen mindre mat enn man putter ut i forbruk - evt at man må tilføre mat som ikke legger seg som glukogen og forhindrer fettforbrenningen. |
|
|
|
#185 |
|
Passiv
|
Da bør du nok passe deg for raske karber - eller så får fettet i fløten en superhighway rett til hoftebeina. |
|
|
|
#186 |
|
Passiv
|
|
|
|
|
#187 |
|
Passiv
|
Sv: Mengder mat og vektDen er kjempegod. |
|
|
|
#188 |
|
Passiv
|
Sv: Mengder mat og vektSkal forsøke det, Smilefjes. Sverger til sweet and low jeg, det smaker så godt. |
|
|
|
#189 |
|
Passiv
|
Sv: Mengder mat og vektPrøv sukrin du. |
|
|
|
#190 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mengder mat og vektJeg sverger også til Sukrin, det både ser ut som og smaker som sukker.
|
|
|
#191 |
|
Passiv
|
Sv: Mengder mat og vektHvor får jeg tak i det? |
|
|
|
#192 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mengder mat og vektwww.lavkarbopikene.no, helsekost, enkelte butikker med godt utvalg. Og så har de egen hjemmeside, www.sukrin.no.
|
|
|
#193 |
|
Passiv
|
Sv: Mengder mat og vektLavkarbopikene, har Torsk sett den linken? |
|
|
|
#194 |
|
Pauset
|
Har sjekket stoffskifte. |
|
|
|
|
|
#195 |
|
Passiv
|
Det er jo ikke nok mat til å holde forbrenningen oppe da. Jeg hadde definitivt spist en god del mer og ikke minst annerledes samt økt intensiteten på treningen. Da kommer resultatene. |
|
|
|
#196 |
|
Pauset
|
Er salat og suppe så galt da? Te? |
|
|
|
|
|
#197 |
|
Passiv
|
Sv: Mengder mat og vektSalat er da ikke mat, man kan da ikke leve på noe som består for det meste av vann. Suppe er det heller ingen proteiner i å snakke om. Pizza er jo noe søl som hverken har det ene eller det andre bortsett fra en hel del fett. Så ja, det er ikke akkurat mat om man ønsker å gå ned i vekt eller man vil være i bevegelse. |
|
|
|
#198 |
|
Pauset
|
Klart ikke dette blir den daglige menyen. Men salaten inneholdt da en del annet enn grønne salatblader, så det er sagt. |
|
|
|
|
|
#199 |
|
Passiv
|
Det tviler jeg ikke på at du gjør. |
|