Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Mengder mat og vekt

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-01-09, 11:30   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mengder mat og vekt

Jeg har kjent på kroppen det smilefjes snakker om, og det er helt fantastisk (med unntak av den første uka, som er et helvete pga. abstinenser). Det går omtrent ikke an å forklare det for folk som ikke har prøvd, man føler seg født på ny. Høres fjernt ut, men jeg kan ikke forklare det på en annen måte. Kroppen kjennes helt annerledes. Jeg har aldri hatt så mye energi, sovet så godt, hatt så fin hud, vært så KLAR i hodet eller hatt et så stabilt blodsukker som da jeg levde på Skaldeman-kost i 8 uker. Desverre synes jeg det er for vanskelig å overholde det, så jeg har lagt meg på en litt mer Lutz-linje. Men jeg merker jo nå at jeg har perioder der jeg gir f siden jeg ikke trenger å gå ned i vekt. Men det har jeg prøvd å legge av meg nå, for helsen er jo viktigst av alt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.