Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein Sabeltann! Og gjerne en diskusjon...

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-08, 09:53   #11
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein Sabeltann! Og gjerne en diskusjon...

Jeg tror både leselyst og musikkglede kommer gjennom å få lese/høre på det som fenger barna der og da. De vil jo utvikle sitt interesseområde de også, men for å skulle kunne lese ei bok, eller høre på musikk, så må det jo være noe de faktisk liker og som engasjerer. Selvfølgelig er det nå jeg som feks kjøper bøker her i huset, men jeg ser jo fort hva som fenger og ikke. Etter hvert vil jeg tro Hannah kommer til å komme med egne ønsker.

Jeg synes forresten ikke det er galt å lese Sagen om Isfolket heller.. Jeg har lest serien 2 ganger. Jeg sluker bøker. Og selv om man er ensporet en periode, både som barn og ungdom, har det noe med at leselysten blir stimulert iallefall.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:09.