|
Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
|
![]() Sv: Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein Sabeltann! Og gjerne en diskusjon...
Dette er Scarletts kjepphest, men jeg er helt enig med henne. Man hører forskjell på kvalitet selv om man ikke liker genren.
Njah, det er hele pakka. Jeg hadde mye mulig vært mildere innstilt om det ikke hadde fulgt med en overkommersialisert merchandise-pakke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Jeg vil ha din ærlige mening om kaptein Sabeltann! Og gjerne en diskusjon...
Hva mener du? Så lenge musikken fenger blir det vel kvalitet for den personen? Sist redigert av Skremmern : 22-12-08 kl 13:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Personlig pessimist
|
Nei, det gjør vel ikke det? Innenfor musikkgenrer jeg både liker og ikke liker, så er det musikk jeg ikke opplever som kvalitetsmusikk.
![]() |
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Enig. Akkurat som at jeg, som egentlig ikke liker rødvin, likevel kan kjenne forskjell på god og dårlig rødvin.
![]() |
#5 |
Ringskrømt
|
Ja, det er det jo ingen som benekter? Mitt spørsmål er om det er riktig å bedømme hva som er kvalitet og ikke på vegne av andre. Jeg føler det ikke er riktig å utelukke musikk jeg anser har dårlig kvalitet på vegne av mine barn. Det får de neste finne ut av selv, utvikle sin egen smak. Jeg kan som tidligere nevnt kutte ut "skadelig" og lite egnet musikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig. Jeg himler litt når jeg hører om foreldre som feks. synes Mikkes klubbhus er såå teit og som derfor nekter å la barna se det. Utelukkende pga. sin egen smak, ikke fordi det er skadelig på noen måte. La nå barna få følge og utvikle sin egen smak. Dessuten, barne-tv og barnemusikk er jo faktisk ikke myntet på voksne, vi har naturlig nok som regel en helt annen smak uansett.
![]() |
|
|