Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-08, 22:59   #11
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg leverte fra meg mine antagelser, du bekreftet dem. Videre driter jeg i hva du gjør eller ikke gjør, det var du som henvendte deg til meg personlig ved å stille konkrete spørsmål om mine barn. Jeg er for øvrig ikke det minste sårbar. Bare irritert over nek.

Kjære vene, sier jeg. Du himler og bærer deg over mine meninger, og går til angrep på personen/nicket. Jeg sitter her med mange gloser som jeg kunne tenkt meg å kalle deg, og jeg har ganske mange antakelser om deg også. Forskjellen mellom meg og deg er at jeg ikke sier det høyt,- jeg prøver så godt jeg kan å holde meg til saken.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:37.