|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?Hvis jeg vet at jeg lager middag barna ikke spiser, lager jeg to middager, men hvis de sier under måltidet at de ikke liker får de brødskive..
|
|
|
#162 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?
Dette er som å lese om min sønn
|
|
|
#164 |
|
Ringskrømt
|
Du er en ordentlig helgen, er du. |
|
|
|
|
|
#165 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#166 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?Jeg kjenner folk som har 'dyrket' kresenheten til barna. Det er barn som har vært småspiste, og der foreldrene har gått bananas i ågi ungene det de aller mest ville ha. Det er oppegående folk, men dette er en enkel felle å havne i.. De spiser det meste hos oss. Med god apetitt...
|
|
|
#167 |
|
Ringskrømt
|
... Sist redigert av Skremmern : 11-11-08 kl 01:38. |
|
|
|
|
|
#168 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?Jeg kjenner en familie som styret fælt med maten. En periode var det klistremerker for å spise nok, en periode var det is eller kjeks som belønning etter hvert måltid (!), og innemellom der var det lokking og truing. Selv jeg mistet matlysten i det huset. (Og jeg fikk veldig lyst til å fjerne eplejuicen som ungene drakk hele tiden, snakk om å fylle opp magen.) |
|
|
|
|
|
#169 |
|
I mål
|
Skulle tro vi har kjent samme familie. Jeg fatter heller ikke hva den eplejuicen hadde der å gjøre. |
|
|
|
|
|
#170 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?Høyner med et eget barneskap på kjøkkenet, fylt med kjeks og kjeft-jus...
|
|
|
#172 |
|
Ringskrømt
|
Hjelpes! Litt sånn som amerikanerne og "snack"-skapet. Hver eneste dag, etter skolen og før middag er det å gå i skapet å finne seg potetgull, sjokolade eller annet i samme kategori. |
|
|
|
|
|
#174 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?Det er ikke enkelt å ha saklige eller i det hele tatt gode diskusjoner når du går på person på dette måten, Skremmern. Jeg ser overhodet ikke noe i Isbjørnens sitater som skulle tilsi en slik reaksjon fra din side. Jeg har et barn som er temmelig vanskelig i matveien (det nye er at mat er aua
|
|
|
#176 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?*fjernet sitat*
-lost behind where all things fall- Sist redigert av DM : 11-11-08 kl 10:03. |
|
|
|
|
|
#177 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?Helt enig i alt, Olympia. |
|
|
|
|
|
#178 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Lager du noe annet til barnet hvis middagen ikke faller i smak?Tror Skremmer'n har stått opp på gal fot de siste dagene.
|
|
|
#180 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men kjære deg, hvorfor skriver du at du ikke gjør det da?
|
![]() |
|
|