Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-08, 08:22   #261
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Og fortsatt så mener jeg at dersom noen har så til de grader såre tær at tar seg nær av å se en tilfeldig person gå med en plump, vulgær og temmelig tam t-skjorte, så er det like mye de som har noe å jobbe med som den som går med t-skjorta.

Jeg må bare si meg 100% enig.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 08:24   #262
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Re: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Jeg synes den var litt harry, men ellers gir jeg beng.
Og jeg kan godt synes slike er morsomme, sånn som den Divine nevnte. Eller hvis Bellas mann hadde gått med den i HI sammen med hele ungeflokken, da hadde jeg kanskje fnist.

Nettopp! Og det er da bare helt uskyldig, om min mann hadde gjort det altså.

Gammel 28-10-08, 08:42   #263
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det er en T-SKJORTE! Folk går med t-skjorter med Pamela Anderson på, for crying out loud! Jeg gir fullstendig, fullstendig faen i om folk via t-skjorteprint kødder med vekt, cup-størrelse, økonomi, samlivsbrudd, angst eller depresjoner, sex eller religion. Samme hvor såre tærne mine eventuelt er.

Og fortsatt så mener jeg at dersom noen har så til de grader såre tær at tar seg nær av å se en tilfeldig person gå med en plump, vulgær og temmelig tam t-skjorte, så er det like mye de som har noe å jobbe med som den som går med t-skjorta.

Og der må jeg bare si meg enig.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 08:57   #264
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg syns rett og slett ikke man kan forlange av folk at de skal tenke gjennom absolutt alle ytringer i tilfelle de kanskje sårer noen. Det er for trøblete.

Det er jeg helt enig i. Så for å forsvare meg selv her (ja, jeg følte plutselig behov for det etter diverse kommentarer om tåsårhet) så mener jeg ikke at det ville vært slemt å gå med den. Men jeg ville ikke gjort det, fordi jeg har tenkt gjennom akkurat den ytringen. Og det var vel det Hattifnatten spurte om også, om vi ville kunne kjøpt en slik til vår mann? Ikke om vi ble indignerte av å se andre med en slik skjorte, eller at vi ville blitt såret av det?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 09:35   #265
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pusurkine, her.

Hva ville dere synes om en t-skjorte med "100% mamma" på?

Jeg ville tenkt det samme som når gamle bekjente på Fjaseboken påstår at barna er deres hobby. Stakkars dølle ensporede folk. Men jeg lager ikke en t-skjorte der det står 10 % venninne, 10 % elskerinne, 20 % mamma, 60 % karrierekvinne, "De som reduserer seg selv utelukkende til mor er kjedelige damer" eller "Hjemmeværende er domme som brø" av den grunn.

Gammel 28-10-08, 09:52   #266
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Bare 10 %?

Tsk, tsk!

Gammel 28-10-08, 09:55   #267
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg tenkt litt på det med sammenligningen med diskriminerende ytringer mot raser eller homofile eller hva. Den direkte parallellen ville vel være "har ikke jeg fin, hvit hud???" og "Stolt og hetero", eller noe. Ingen av disse ytringene er ok, selv om de er forsøksvis humoristiske og sleivete. Grunnen er at de retter seg mot grupper som har vært diskriminert i århundrer. Den første handler om "white pride" overfor en gruppe som fortsatt blir diskriminert i arbeidslivet, og får politiet pusset på seg hvis de viser seg med kontanter eller sykler med en for dyr sykkel.

HI-t-skjorten er en vulgær skryteytring som kan såre de som har problemer på det området det skrytes av. UFB-ere er en gruppe som har det kjempevanskelig og som jeg syns forferdelig synd på. Men de er ikke diskriminert eller hundset!

De er følsomme og såre, og en del av det er at de må leve med stikk når noen sukker galgenhumoristisk i lunsjen over at "de blir gravide hver gang mannen rister bokseren", hver gang noen jubler over ny graviditet eller, sikkert verre, klager over en uønsket graviditet. Det er kjipt, men ikke diskriminerende, at de må leve med at ikke alle har deres såre tær fremst i bevisstheten til enhver tid.

Gammel 28-10-08, 09:55   #268
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Bare 10 %?

Tsk, tsk!

Det er nesten 2,5 time om dagen da. Ikke sååå ille vel?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 09:58   #269
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 28-10-08, 09:59   #270
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Har du sett Mim, eller?

Gammel 28-10-08, 10:00   #271
Nå også i farger

Standard

Gammel 28-10-08, 10:01   #272
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare 10 %?

Tsk, tsk!

Jeg kjenner jeg er veldig spent på hva Mauser forventer.

Gammel 28-10-08, 10:01   #273
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du sett Mim, eller?

Den var fin.

Gammel 28-10-08, 10:02   #274
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg kjenner jeg er veldig spent på hva Mauser forventer.

Du vet, my boys can swim.

Gammel 28-10-08, 10:12   #275
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare 10 %?

Tsk, tsk!

På min t-skjorte står det: Min mann er fornøyd.

Men så er han en grei gutt fra et kristent miljø, og de er kanskje enklere å glede enn disse avanserte østlendingene.

Gammel 28-10-08, 10:13   #276
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du vet, my boys can swim.

Men veldig sakte, åpenbart, siden du trenger så lang tid.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 10:14   #277
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

disse avanserte østlendingene.

Moi?

Ekte slostril™.

Gammel 28-10-08, 10:18   #278
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er helt enig med aC.

For øvrig mener jeg fortsatt at alle Seinfeld-seere først og fremst assosierer (eller bør assosiere) "My boys can swim" med George Costanza, og at hele diskusjonen dermed blir litt ufrivillig komisk. Sort of.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-08, 10:21   #279
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

På min t-skjorte står det: Min mann er fornøyd.

Tenk litt på hvor leit det kan oppleves for de som har en mann som ikke er fornøyd.

Gammel 28-10-08, 10:21   #280
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

For øvrig mener jeg fortsatt at alle Seinfeld-seere først og fremst assosierer (eller bør assosiere) "My boys can swim" med George Costanza, og at hele diskusjonen dermed blir litt ufrivillig komisk. Sort of.

Ja, det var min første assosiasjon også.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.