|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#241 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?
Slik tenker nok jeg også. Jeg anser med selv for å ha empati for andre mennesker, men jeg mener alikevel at hver enkelt av oss må tåle noen små stikk av og til. |
|
|
|
|
|
#242 |
|
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Det er en T-SKJORTE! Folk går med t-skjorter med Pamela Anderson på, for crying out loud! Jeg gir fullstendig, fullstendig faen i om folk via t-skjorteprint kødder med vekt, cup-størrelse, økonomi, samlivsbrudd, angst eller depresjoner, sex eller religion. Samme hvor såre tærne mine eventuelt er. |
|
|
|
|
|
#243 |
|
Bedreviter
|
Og fortsatt så mener jeg at dersom noen har så til de grader såre tær at tar seg nær av å se en tilfeldig person gå med en plump, vulgær og temmelig tam t-skjorte, så er det like mye de som har noe å jobbe med som den som går med t-skjorta. |
|
|
|
|
|
#244 |
|
Absolute Beginner
|
Hadde det vært snakk om en t-skjorte med rasistisk budskap eller noe i den ligaen hadde jeg skjønt reaksjonene, men dette her er da ganske uskyldig? |
|
|
|
|
|
#246 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg synes den var litt harry, men ellers gir jeg beng.
|
|
|
#247 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Re: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Ja, og det aC og Teo sa over her.
|
|
|
#248 |
|
Absolute Beginner
|
Jeg synes ikke det kan sammenliknes i det hele tatt. |
|
|
|
|
|
#249 |
|
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Ok. Realitycheck. Denne t-skjorta sa faktisk ikke "æddabædda til alle som ikke klarer å lage barn, dere er teite!" Den sier, ganske enkelt, "my boys can swim". Den henspiller på egne sædceller, det har ingenting med andre å gjøre whatsoever. Morsomt? Det kan diskuteres. Intelligent? Det kan også diskuteres. Et planlagt stikk rettet mot andres ulykke? Slett ikke. |
|
|
|
|
|
#250 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Re: Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Nei, det kan ikke sammenlignes, diskriminerende/rasistiske/homofobe utsagn er ikke lov. Denne t-skjorten er helt uskyldig.
|
|
|
#251 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Re: Sv: Re: Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?
Det er en annen sak.
|
|
|
#252 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Om man hele tiden må tenke på hva andre kan bli støtt av vil det da bli veldig begrenset hva ma kan fortelle om? Bare innen temaet barn er det et utall fallgruver har jeg merket. Det vil alltid være noen som sitter med piggene ute. |
|
|
|
|
|
#253 |
|
kamelkonsument
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?@Fnatten: Mannen din vinner ikke én eneste diskusjon hjemme, gjør han?
|
|
|
#254 |
|
Absolute Beginner
|
Men hvor går grensen? Kan jeg skryte av seksåringen min, som visstnok leser på nivå med mange i tredje og fjerdeklasse? Kan man være stolt over å ha fått å amme? Jeg vet at det er veldig sårt om barnet ditt sliter på skolen, og mange synes det er tungt å begynne med flaske. Er det greit å være stolt av å ha en femåring bakovervendt, selv om en del har bilsyke ettåringer som sitter fremover? Alt dette er temaer som relativt mange ha sterke følelser rundt. |
|
|
|
|
|
#255 |
|
Superaktiv
Synes i grunnen at dette var en grei oppsummering. |
|
|
|
|
|
#257 |
|
Superaktiv
Så hvis en mann med denne t-skjorta kan svare at han er bare så utrolig stolt over å skulle bli far at han vil at hele verden skal vite, så er det OK. Regner med at det kanskje vil gjelde de fleste som ville bære den... |
|
|
|
|
|
#258 |
|
Ekvilist
|
Jeg synes absolutt det må være lov å skryte.
|
|
|
#259 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har ikke lest tråden. Tenkte: Oj, her har vi en trener som kanskje gjør ting i dusjen på trening av disse guttene som ikke er helt stuereint...:fordomsfull:
|
|
|
|
#260 |
|
ctrl+z
|
Ssss, det har vi jo.
Stakkars.
|
![]() |
|
|