Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Spinoff - Hvem betalte deres bryllup?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-06-08, 14:40   #11
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff - Hvem betalte deres bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Vi hadde et svært enkelt bryllup og betalte alt selv. Hadde betalt alt selv om det skulle vært et stort et også. Jeg synes oppstasjede brylluper er en grusom affære og om sønnen min vil ha et sånt så tror jeg at skal han få bruke tid og energi på å forklare meg hvorfor jeg må bruke penger på rosa stasj heller enn å kjøpe meg Playstation 10.

Siden vi ikke fortalte noen at vi skulle gifte oss og forlovere + samboer til ene forlover + barna våre var eneste gjester, ble det et lite, enkelt bryllup og vi betalte alt selv. Det ble en helt perfekt dag og jeg nøt hvert sekund. Som Esme skriver ville vi betalt selv om det var et stort bryllup, men siden vi heller ikke er fan av sånne store affærer, var ikke det en aktuell problemstilling.

Er det virkelig så vanlig at foreldre sponser bryllup?! Jøss.

Når det gjelder jentene våre, tror jeg det sitter langt inne å bidra med særlige store summer til bryllup. Vi vil gjerne hjelpe de når de skal ut å kjøpe seg et sted å bo, eller hvis de trenger økonomisk hjelp til viktige ting i livet, men vi synes rett og slett ikke noe om å bruke altfor mange tusen på et bryllup, så der er det nok ikke mye å hente hos oss når den dagen kommer.

Sist redigert av noen : 12-06-08 kl 14:45.
noen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.