Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Perfekte mødre"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-06, 09:48   #11
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Perfekte mødre"

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Jeg har ikke nevnt alt med måte med et eneste ord, så vennligst ha meg frabedt!

Jeg har dessuten skrevet at jeg har tatt mine forhåndsegler mht til ernæring nettopp pga at jeg ville forebygge allergi. Min datter har riktignok fått MME fra hun var 6 uker, men jeg ventet med å gi henne h-melk til hun var langt over året. Fisk fikk hun heller ikke før den tid, og heller ikke endel av de tingene som jeg er allergisk mot.

Jeg har dessuten skrevet at min datter ikke får hverken is eller godteri men at hun får smake. Hun smakte vel sin første skje is da hun var rundt 9 måneder og det var vel ca 1 ts mengde is hun fikk i seg. Jeg kjøper fortsatt aldri is til henne og jeg kjøper fortsatt aldri godteri til henne.

Så hva er det du vil? Vis til hva du mener egentlig. Du gidder tydeligvis ikke lese innleggene en gang, bare trekke konklusjoner og komme med vissvass som ikke stemmer. Som vanlig.

For noe sprøyt, Elin. Selv om jeg reagerer på innleggene dine, betyr ikke det at jeg ikke leser innleggene dine skikkelig. Og til opplysning, selv om du ikke skriver "alt med måte" med nøyaktig de ordene, fortsetter du å forsvare spedbarns rett til is. Du sier jo selv at ungen din også har fått smake. Du er ei temmelig rar dame.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:34.