Sv: "Perfekte mødre"
Opprinnelig lagt inn av Elin, her.
Jeg har ikke nevnt alt med måte med et eneste ord, så vennligst ha meg frabedt!
Jeg har dessuten skrevet at jeg har tatt mine forhåndsegler mht til ernæring nettopp pga at jeg ville forebygge allergi. Min datter har riktignok fått MME fra hun var 6 uker, men jeg ventet med å gi henne h-melk til hun var langt over året. Fisk fikk hun heller ikke før den tid, og heller ikke endel av de tingene som jeg er allergisk mot.
Jeg har dessuten skrevet at min datter ikke får hverken is eller godteri men at hun får smake. Hun smakte vel sin første skje is da hun var rundt 9 måneder og det var vel ca 1 ts mengde is hun fikk i seg. Jeg kjøper fortsatt aldri is til henne og jeg kjøper fortsatt aldri godteri til henne.
Så hva er det du vil? Vis til hva du mener egentlig. Du gidder tydeligvis ikke lese innleggene en gang, bare trekke konklusjoner og komme med vissvass som ikke stemmer. Som vanlig.
For noe sprøyt, Elin. Selv om jeg reagerer på innleggene dine, betyr ikke det at jeg ikke leser innleggene dine skikkelig. Og til opplysning, selv om du ikke skriver "alt med måte" med nøyaktig de ordene, fortsetter du å forsvare spedbarns rett til is. Du sier jo selv at ungen din også har fått smake. Du er ei temmelig rar dame.
|