Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Alkohol i konfirmasjon?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-17, 11:09   #121
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Alkohol i konfirmasjon?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg drikker aldri rødvin dagen før en arbeidsdag, rett og slett fordi jeg kan få et snev av hodepine/tungt hode etter ett glass. Hvitvin og øl merkes ikke.
Men ja, jeg har en regel på å ikke drikke alkohol om jeg skal på jobb dagen etter. Jeg synes det er en helt grei regel, det begrenser jo alkoholforbruket?

Det er selvsagt helt ok å lage seg den slags regler for seg selv. For meg ville det vært relativt uhensiktsmessig, siden jeg ofte spiser ute i jobbsammenheng der det er vanlig (men åpenbart ikke nødvendig) å drikke vin til. Vi har også lanseringsfester og andre interne arrangementer som er lagt til ukedager. Det blir forventet at man deltar på det sosiale, de aller, aller fleste drikker alkohol, men er naturligvis 100 % på jobb dagen etter.

Jeg har også bokklubb 1 gang i måneden, der det blir servert alkohol. Jeg kjører vanligvis, men kan også ta et par glass hvis det passer seg sånn. Innimellom treffer jeg gode venninner til champis på en helt vanlig mandag.

Til gjengjeld drikker jeg sjelden i helger hvis det ikke er noe som skjer, innimellom et glass kokkevin på fredagen.

Som jeg har sagt tidligere, har jeg også mekanismer som jeg bruker som sikkerhetsnett (jeg drikker ikke alene, f.eks.), men dagen før jobb er ikke det for meg. Så lenge jeg er kjørbar og ikke preget av inntaket og sånn, selvsagt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 11:12   #122
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Min bror har noen slektninger som jeg definitivt ville unngått å servere alkohol i en slik setting (en hvilken som helst setting som barn kunne tenkes å overvære), men vi er forskånet for det.

"Det der er din tremenning, altså. Ikke min."

Av og til utspiller følgende seg i hjemmet vårt:
Jeg, til Teomannen: "Du vet at det er din unge som lakker baderomsveggen med neglelakk/dynker dyna med parfyme/begraver skoene sine i blomsterbedet/klipper hull i hekken til naboen, ja? Min unge sitter pent i sofaen og leser en bok, bare så du vet det."

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 11:17   #123
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis jeg ikke kunne drikke dagen før jobb kunne jeg aldri drukket.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 11:28   #124
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Men ville det da vært fullstendig irrelevant om det ble servert vin med eller uten alkohol?

Når det gjelder øl hadde det vært irrelevant for meg. Jeg drikker gjerne øl uten alkohol til mat det passer med øl til, når jeg av en eller annen grunn ikke kan drikke alkohol. Men ikke vin, så lenge det ikke finnes alkoholfri vin som jeg synes smaker godt nok. Da drikker jeg heller noe helt annet som jeg faktisk liker, med eller uten alkohol. Så "vin" for meg er lik "vin med alkohol", men hovedsaken med drikken er smaken, ikke alkoholen. Derfor er vin bare en drikk for meg, på linje med andre drikker der noen har alkohol og noen ikke, med en spesiell smak som til bestemt mat er den jeg trakter etter (som tilbehør til mat vel å merke - på fest spiller selvsagt alkoholen en helt annen rolle, og da er det gjerne snakk om helt andre mengder også, enn det som drikkes til en konfirmasjonsmiddag).

Der det passer bedre med annen drikke velger jeg selvsagt heller det, så det kan like gjerne være motsatt, at jeg lar være å drikke alkohol fordi det ikke passer med maten. Spiser jeg sjokoladekake, for eksempel, velger jeg alltid "alkoholfri drikke". Ikke på grunn av at drikken er alkoholfri, men fordi jeg ikke kan komme på en eneste alkoholholdig drikk jeg synes smaker godt til sjokoladekake. Da velger jeg heller kaffe, brus eller melk.

Sist redigert av My : 27-03-17 kl 11:36.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 11:34   #125
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Når det gjelder øl hadde det vært irrelevant for meg. Jeg drikker gjerne øl uten alkohol til mat det passer med øl til, når jeg av en eller annen grunn ikke kan drikke alkohol. Men ikke vin, så lenge det ikke finnes alkoholfri vin som jeg synes smaker godt nok. Da drikker jeg heller noe helt annet som jeg faktisk liker, med eller uten alkohol. Så "vin" for meg er lik "vin med alkohol", men hovedsaken med drikken er smaken, ikke alkoholen. Derfor er vin bare en drikk for meg, på linje med andre drikker der noen har alkohol og noen ikke, med en spesiell smak som til bestemt mat er den jeg trakter etter (som tilbehør til mat vel å merke - på fest spiller selvsagt alkoholen en helt annen rolle, og da er det gjerne snakk om helt andre mengder også, enn det som drikkes til en konfirmasjonsmiddag).

Der det passer bedre med annen drikke velger jeg selvsagt heller det, så det kan like gjerne være motsatt, at jeg lar være å drikke alkohol fordi det ikke passer med maten. Spiser jeg sjokoladekake, for eksempel, velger jeg alltid "alkoholfri drikke". Ikke på grunn av at drikken er alkoholfri, men fordi jeg ikke kan komme på en eneste alkoholholdig drikk jeg synes smaker godt til sjokoladekake. Da velger jeg heller kaffe, brus eller melk.

Avsporing: Enkelte portviner eller banyuls er nydelig til sjokolade. Et par andre søte, ganske tunge dessertviner, også.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 11:39   #126
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Avsporing: Enkelte portviner eller banyuls er nydelig til sjokolade. Et par andre søte, ganske tunge dessertviner, også.

Helt sikkert, problemet er bare at jeg ikke liker portvin eller dessertviner. Eller søt alkohol i det hele tatt. Så skulle jeg drukket det hadde det vært kun for alkoholens del. For smakens skyld drikker jeg heller melk.

Gammel 27-03-17, 11:48   #127
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

"Det der er din tremenning, altså. Ikke min."

Av og til utspiller følgende seg i hjemmet vårt:
Jeg, til Teomannen: "Du vet at det er din unge som lakker baderomsveggen med neglelakk/dynker dyna med parfyme/begraver skoene sine i blomsterbedet/klipper hull i hekken til naboen, ja? Min unge sitter pent i sofaen og leser en bok, bare så du vet det."

Satt og ventet på den.

Inngiftede slektninger, har han.

Gammel 27-03-17, 11:52   #128
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Åhja. Nå fikk jeg lyst på sjokoladefondant med kirsebærsaus og en deilig portvin til.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 16:19   #129
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Hø? Ikke drikke dagen før arbeidsdag? Det har jeg aldri tenkt på at skulle være en regel, faktisk. Hvorfor?

Jeg har en kjæreste som aldri rører en dråpe alkohol før en arbeidsdag. Han betjener maskiner og mener at 0-regelen er like grei, så slipper han å tenke over hvor mye han kan drikke og når han må slutte.

Han er selvstendig næringsdrivende så det er en helt egenpålagt regel.

Gammel 27-03-17, 16:57   #130
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Satt og ventet på den.

Inngiftede slektninger, har han.

Også kalt familie? Slektninger er vel felles blod, mens familie er inngiftet og fraskilt og alle som har vært inne et juleselskap.

Avsporing, sorry Jeg vil fortsatt ikke servere alkohol i søndagskonfirmasjon. Er konfirmasjoner alltid på søndager fortsatt?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 17:03   #131
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Avsporing, sorry Jeg vil fortsatt ikke servere alkohol i søndagskonfirmasjon. Er konfirmasjoner alltid på søndager fortsatt?

Ikke nødvendigvis. Her er det like vanlig med lørdag.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-17, 17:48   #132
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

De tre siste vi har vært på (alle var kristne konfirmasjoner) var på lørdager (veldig praktisk for oss med lang reisevei).

Gammel 27-03-17, 18:11   #133
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Har vært i to konfirmasjoner de siste to årene, den ene i kirka, den andre via hef. Begge var på lørdag. Nå i vår skal vi på en humanistisk, der seremonien er på søndag, men de har valgt å legge selskapet til lørdag pga mange tilreisende.

Gammel 27-03-17, 21:02   #134
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Også kalt familie? Slektninger er vel felles blod, mens familie er inngiftet og fraskilt og alle som har vært inne et juleselskap.

Aldri tenkt på det skillet, faktisk.

Gammel 27-03-17, 21:04   #135
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Aldri tenkt på det skillet, faktisk.

Jeg kan godt være med på det skillet jeg. Da har jeg ingen slektninger.

Gammel 28-03-17, 08:42   #136
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

De tre siste vi har vært på (alle var kristne konfirmasjoner) var på lørdager (veldig praktisk for oss med lang reisevei).

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Har vært i to konfirmasjoner de siste to årene, den ene i kirka, den andre via hef. Begge var på lørdag. Nå i vår skal vi på en humanistisk, der seremonien er på søndag, men de har valgt å legge selskapet til lørdag pga mange tilreisende.

Dette med lang reisevei... La meg tenke høgt her for den der har eg liksom ikkje heilt skjønt. Lang reisevei og konf laurdag; bruke fredagen til å reise til, søndagen til å reise heim. Lang reisevei og konf søndag; bruke laurdagen på å reise til, mandagen til å reise heim.

Er det egentlig forskjell?

Gammel 28-03-17, 08:46   #137
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Med lang reisevei blir det ofte "reise hjem søndag kveld" da, om konfirmasjonen er på søndag. Det er jo ikke gitt at folk kan ta fri mandag.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 08:49   #138
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Med lang reisevei blir det ofte "reise hjem søndag kveld" da, om konfirmasjonen er på søndag. Det er jo ikke gitt at folk kan ta fri mandag.

Men er det gitt at dei kan ta fri fredag da eller er det annaleis å kjøre TIL noko etter jobb en fredags kveld og vere klar til konf laurdag?

Dette er flisespikk forsåvidt altså, men høyrer det argumentet om laurdagskonfirmasjon blir brukt støtt og stadig.

Gammel 28-03-17, 08:51   #139
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men da må de jo kjøre fredag kveld etter jobb da. Noe jeg i hvert fall synes er bedre enn å kjøre seint søndag kveld for å dra på jobb mandag morgen.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-17, 08:53   #140
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Dette med lang reisevei... La meg tenke høgt her for den der har eg liksom ikkje heilt skjønt. Lang reisevei og konf laurdag; bruke fredagen til å reise til, søndagen til å reise heim. Lang reisevei og konf søndag; bruke laurdagen på å reise til, mandagen til å reise heim.

Er det egentlig forskjell?

Vi tar ikke fri, vi kjører etter jobb på fredag. Tar kanskje fri litt tidligere, slik at vi kan komme oss avgårde ca kl 15. 6 timers reiseveg, så vi er da framme ca kl 21. Da har vi hele lørdagen der, og halve søndagen. Vi er invitert til å være med på seremonien på søndag, så da drar vi når den er ferdig, og slipper å komme så sent hjem som hvis det skulle vært selskap etterpå. Det er mye hyggeligere å kunne være sammen med familien også etter selskapet, og ha kvelden sammen, i stedet for å bare hive seg i bilen med det samme kakene er svelget ned. Kjøre hjem på mandag er faktisk helt uaktuelt.

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Men er det gitt at dei kan ta fri fredag da eller er det annaleis å kjøre TIL noko etter jobb en fredags kveld og vere klar til konf laurdag?

Dette er flisespikk forsåvidt altså, men høyrer det argumentet om laurdagskonfirmasjon blir brukt støtt og stadig.

Selvsagt er det annerledes. Det er stor forskjell på å være på jobb/skole, og på å være i selskap, om man har kjørt langt og lagt seg sent kvelden før. Dessuten er det kjedelig å måtte skynde seg og dra med en gang selskapet er slutt, og ikke kunne kose oss sammen med familien også ut over kvelden.

Sist redigert av My : 28-03-17 kl 09:04.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:25.