Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kongefamiliens voldelige realityshow

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-02-26, 09:52   #11
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Hvorfor skriver jeg det? Det er basert på det som har kommet frem i media om hennes adferd, og at summen av oppførsel fremstår som ganske så "enablende" (i mangel av et bedre ord). Det er jo ganske interessant at landets kronprinsesse setter i gang med å ødelegge bevismateriale når hun (på grunn av sin posisjon) blir kjent med at politiet er på vei for å pågripe sønnen hennes. Og at hun ble rasende andre gangen han ble pågrepet, fordi hun da ikke fikk informasjon om pågripelsen i forkant

Jeg tror at det du sier her er grunnen til at folk reagerer.

Jeg tenker faktisk akkurat det samme som deg. Basert på det lille som kommer frem i media (og når jeg vet at media ikke skriver "alt" - fordi de må være sikre på at det de skriver er sant og ikke "sladder").

Men jeg tror det er grunnen til at folk reagerer. For du presenterer tankene dine som fakta. Jeg også tenker at det har vært noe med foreldrene (OG miljøet), men dette vet jeg jo ikke. Jeg ville heller aldri ha argumentert med dette i noen form for diskusjon/argumentasjon, for dette er jo bare synsing.

Og dette er jo også en kommentar til Maggypop: som tenker at pressen burde ha formidlet noe om rusproblemene til MBH. Jeg tror ikke de kunne ha gjort det uten å gått over til å skrive noe injuriende. Det er ikke en nyhet at folk har rusproblemer. Nå skal jo PST si noe om hvordan de har håndtert grenseoppgangen mellom å beskytte de kongelige og det at de må få ha et privatliv (og før vi sklir ut i en samtale om monarki eller ikke, dette må jo gjelde andre de beskytter også)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.