|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hva er vold?
I det første innlegget sier jo Floksa dette. Hun tar det som en selvfølge atmorens historie om at dette var en bagatell, er sann. Etterpå hevder hun at flere av oss som tror på at dette var en viktig sak for påtalemyndighetene, blir klar bygdedyr. Og ingen har satt morens interesser for barnets i denne tråden?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Librocubicularist
|
|
|
|
|
#3 |
|
can-jur
|
Nå siterer du meg feil. Men det er min skyld.
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Og jeg er faktisk glad for at det finnes folk som ikke vet hvordan vold med håndkle utføres.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Leser
|
Sv: Hva er vold?Jeg er litt overrasket over at dere finner saken i seg selv relevant. Personlig gjør jeg ikke det. Men er veldig enig i at politiet bør prøve å være diskre og dette helt uavhengig av om folk er skyldige eller ikke. Selv pedofile har søsken, foreldre, barn etc
|
|
|
#6 |
|
Leser
|
Sv: Hva er vold?Pedofil var bare et eksempel, akkurat nå tenkte jeg på overgrepssaken i Tromsø (helt urelatert til denne tråden)
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|