Sv: Hva er vold?
Opprinnelig lagt inn av nokon, her.
Det er klart det er nyanser. Men heile diskusjonen om bygdedyret og stråmannsargumenta om røyk og ild, handler om å ivareta foreldre og verne dei frå spekulasjoner.
.
Hva? Nå kjenner jeg at jeg blir sint, og det er det søren meg lenge siden jeg har vært på FP.
At noe er viktigst betyr ikke at man ikke kan snakke om noe som er viktig eller mindre viktig. For noen banale og unyanserte debatter vi får da. At behovet til barn i nød kommer først av alt er så selvsagt som det kan bli. Og jeg tenker knapt på annet om dagen enn hvordan vi i det lille, rike landet vårt kan leve med at så mange barn blir så dårlig ivaretatt.
Det betyr ikke at det er umulig for meg, og alle andre, å samtidig ha empati med familier som urettmessig havner i politiets søkelys, og det betyr heller ikke at det er umulig eller uinteressant for meg å ha et engasjement for hvordan man på best mulig måte kan håndtere mistanke om familievold.
Sist redigert av Pebbles : 03-06-15 kl 22:26.
|