Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det blitt "in" å være fattig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-14, 13:37   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det blitt "in" å være fattig?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg er vokst opp med grov omsorgssvikt og startet voksenlivet som så syk at jeg dopet meg ned på sovemedisin for å slippe å føle. Jeg kan ikke beskrive med ord hvor vannvittig heldig jeg er som ikke er en av de uteliggerene og narkomane jeg treffer rundt om i Oslo. For det er mange fra min omgangskrets fra tenårene, de jeg bodde med på barnevernsinstitusjoner osv. Selvfølgelig er det MYE flaks, mye kan tillegges personligheten min, men at jeg har den er jo også bare flaks. Jeg har selvsagt jobbet knallhardt for å komme meg dit jeg er i dag, men jeg er jammen heldig som har mentale ressurser til å dra meg selv opp av gjørma gang på gag til jeg lykkes. Det er IKKE fordi jeg er bedre enn noen andre på byen måte.

Jojo, man har kanskje "flaks" om man er født med den ståpåviljen og disiplinen og det motet du har, men det syns jeg er å trekke "flaks"-begrepet RIMELIG langt, altså!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:59.