Sv: Grønn hverdag: Kaffekapslene er et miljøproblem
Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.
Det har jeg heller ikke sagt. Informasjon er viktig. Kjempeviktig, men det var ikke det tråden bar preg av da jeg skrev mitt første innlegg i den. Den bar preg av mennesker som rettferdiggjorde seg selv ved å hevde sin egen fortreffelighet, men sånn blir det jo ofte når man peker på noe som er uheldig eller dumt. Jeg ville bare påpeke at det kan bli litt unyansert.
Eg synest det er greit at du seier at det å bruke kapselmaskinar er ein kvardagsluksus du unner deg, til tross for at du blir informert om at det er eit miljøproblem - eg seier det same sjølv. Men eg synest det er irriterande at kvar gong nokon peikar på eit miljøproblem, ender diskusjonen opp med at dei som har reist med fly i løpet av dei siste tre åra skal i alle fall halde kjeft.
Ingen av oss som bur og lev i eit samfunn som det norske, kan ha godt samvit på alle punkter, miljømessig. Det betyr ikkje at vi ikkje kan gjere så godt vi kan og ha eit reflektert forhald til dei punktene vi vel å ignorere informasjon om miljøet. Eg trur at er det nå så farleg-haldninga, er skummel.