Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Grønn hverdag: Kaffekapslene er et miljøproblem

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-13, 10:28   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grønn hverdag: Kaffekapslene er et miljøproblem

Opprinnelig lagt inn av Meissa

men det var ikke det tråden bar preg av da jeg skrev mitt første innlegg i den. Den bar preg av mennesker som rettferdiggjorde seg selv ved å hevde sin egen fortreffelighet, men sånn blir det jo ofte når man peker på noe som er uheldig eller dumt. Jeg ville bare påpeke at det kan bli litt unyansert.

Før ditt første innlegg var det skrevet over 60 innlegg i tråden hvor det ble tipset om at
* Kraft-maskinene har et resirkuleringssystem
* At det finnes andre, billigere og like raske alternativer til kapselmaskiner som aeropress og presskannekopper
* At Nespressoboutiqene tar i mot kapslene (men gjenvinnes de?)
* samt at det var ganske varierende om folk hadde kapselmaskin eller ikke, og hva de syns om det.

Så jeg er slett ikke enig i at tråden bar preg av mennesker som rettferdiggjorde seg selv ved å hevde sin egen fortreffelighet som du påstår.

Sist redigert av Tallulah : 23-01-13 kl 11:30.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:38.