Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Er det bare jeg som er kjip? [halloween]

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-10-12, 10:12   #11
tjolahopp
Erfaren

Medlem siden: Nov 2011
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]

Vi feirer ikke Halloween, og min sønn er så liten fortsatt at det ikke er aktuelt nå, men jeg tenker at når den dagen kommer at han ønsker å gå selv, så skal jeg da prøve å glede meg på hans vegne og ha godterier klart.

For en del år siden, da dette begynte å bli en greie i Norge, synes jeg det var urteit. Så kommerst liksom. Men det er vel hva man gjør det til. Jeg kommer nok ikke til å gå bananas i pynting og morsomme fester, men det er ikke fordi jeg har så mye i mot dagen, men mer fordi jeg ikke er så kreativ og flink til organisere den slags.

Jeg synes det ville vært kjipt av meg å ikke la barnet mitt få han den gleden, hvis det er noe som kommer til å bli vanlig her omkring og han har lyst å være med. Jeg ser ikke for meg at jeg kommer til å ta initiativ til at dagen skal feires hvis ingen andre gjør det. Så kjip er jeg.

Tiden får vise, jeg har ikke erfaringen enda, og mangt kan endre seg. Det er forresten aldri noen som ringer på her, men det kan jo ha med å gjøre at jeg bor i et leilighetskompleks hvor det bor svært få barn.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:52.