|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]
Eldstejenta hadde digget å gå knask eller knep hos dere. Sleng inn noen mokkabønner og kremtopper også, så er vi i mål.
|
|
|
#122 |
|
kamerat
|
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Lohengrin? Pent innpakkede biter av fyrstekake?
|
|
|
#123 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Kamferdrops.
|
|
|
#124 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Sammenklistrede kamferdrops!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#126 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Også dukker denne ugreie stemningen opp igjen. Jeg forsøkte i forrige runde å sette meg inn i tingene, men da var det visst noe jeg kunne se og annet ikke, så det gikk helt ball. Også fikk jeg beskjed om via prikk at dette ikke hadde med meg å gjøre, og slo meg til ro med det. Allikevel sitter jeg med følelsen av at mamma og pappa (blir vel forumledelsen m/modder det da?) en morgen ser på meg alvorlig og sier de skal skilles. Jaja, får håpe det bare er en dårlig magefølelse jeg har, selv om jeg hører endel krangling i det fjerne når jeg har lagt meg. |
|
|
|
|
|
#127 |
|
Står på egne ben
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Det er jo opp til hver og en å velge om de vil være med på feiring av halloween og opp til hver og en om en vil bruke noe penger på det. Halloween er i alle fall en morsom dag som kan koste lite penger synes nå jeg. Halloweenkostymene til ungene passer jo gjerne 3-4 år, og hvis en da har kjøpt en kostyme til kr 100,- så synes jeg ikke det er ille. Også kjøper vi litt gotteri til å dele ut. Jeg synes at hvis en sender egne unger ut på dørene så bør en lukke opp sin dør og dele ut litt også, og ikke slukke lyset og ikke vil ha besøk. |
|
|
|
|
|
#128 |
|
flisespikker
|
Fra min side er det i alle fall ingen annen uggenhet/ugreihet i denne tråden enn den jeg har gitt eksplisitt uttrykk for.
|
|
|
#129 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Med fare for å avspore her, så vil jeg si at hendelsene her inne overhodet ikke har noe med å være uenige i diskusjoner å gjøre. Virkelig ikke. Og jeg må si at jeg synes det er utidig å dra opp dette når man føler man får motbør i en tråd - skal det bli slik at hver gang man opplever at noen ikke er enige med en selv, så skal man kunne slenge ut av seg at man forstår hvorfor folk forlater forumet?!
|
|
|
|
|
#130 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Pesten: Skjerp deg!! |
|
|
|
|
|
#131 |
|
Borte
|
Veldig enig i dette. Det var en skikkelig utidig kommentar Pesten kom med. Nedrig rett og slett, da det overhodet ikke har noe med Den Andre Saken å gjøre at man er uenig i enkeltsaker på åpent forum.
Vesla (02) og Lillesøster (09) Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og Freedom's just another word for nothing left to lose Sist redigert av Røverdatter : 31-10-12 kl 12:28. |
|
|
|
|
|
#132 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Jeg forsøkte bare å fjase litt altså! Har vært så lenge på forum at jeg kjenner syklusene. |
|
|
|
|
|
#135 |
|
Men først, kaffe!
Dette ble helt feil ja, jeg visste for lite om den andre saken men skjønner nå at den var en helt annen karakter, så det ble et skikkelig bomskudd! Jeg beklager den altså! |
|
|
|
|
|
#136 |
|
villende
|
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Jeg lurer på om jeg skal kjøpe inn en 12-pakk med billigtannbørster på Nille bare for moro skyld. |
|
|
|
|
|
#137 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Fort gjort |
|
|
|
|
|
#138 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Er ikkje imot Halloween, men gjer ikkje mykje ut av det heller. Jentene har fått heksehatt og katteøyrer, eg har kjøpt til knask til utdeling, og eg tenner nok ei lykt ute. Det held
|
|
|
#139 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Er det bare jeg som er kjip? [halloween]Onsdagane er fullstappa med aktivitetar, men Minste har gleda seg sånn til halloween at vi får prøve å få tid til å sende ho ut på ei lita runde i nabolaget iallfall. Eg har liggande mykje godteri frå bursdagen som vi kan dele ut, så tenner vi ei lykt på trappa og tek pepperkaker og kakao til kvelds. Eg trur det får holde for i år. |
|
|
|
![]() |
|
|