|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Skal dine barn på Halloween-runde? | |||
| Ja, såklart! |
|
85 | 50,00% |
| Ja, må vel følge strømmen |
|
26 | 15,29% |
| Nei, vi velger HalloVenn-fest istedet |
|
10 | 5,88% |
| Nei, vi slukker lys og later som vi ikke er hjemme |
|
14 | 8,24% |
| Vi har ikke barn som deltar, men vi åpner opp og pøser på med godteri |
|
19 | 11,18% |
| Her hos oss er det ingen barn som går Halloween-runde, heller ikke vårt/våre |
|
16 | 9,41% |
| Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hallovenn vs Halloween? (med poll)
Tja, 22 av de som har svart på pollen synes tydeligvis ikke at det var en absurd tanke.
|
|
|
#2 |
|
flisespikker
|
Kaninas poeng var vel at barna sannsynligvis går fordi de har lyst, og ikke for å ikke skille seg ut. At foreldrene lar barna gjøre det selv om de selv ikke er overbegeistret (som noenogtyve har svart i pollen) vil jeg tro er primært fordi barna ønsker det selv, og ikke fordi foreldrene (eller barna) føler sterk frykt for å være annerledes. Det siste synes jeg i grunnen er en ganske absurd tolkning.
|
|
|
#3 |
|
Borte
|
Eller det kan være slik at det ikke betyr noe for foreldrene om ungene feirer Halloween. Jeg har ingen negative eller positive følelser for feiringen. Syns det er helt greit at ungene driver med dette, men deltar ikke selv.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|