Sv: Medlemssalong II
Opprinnelig lagt inn av malena, her.
Det som pr i dag foregår i medlemssalongen er ikke annet enn diverse betroelser, om man får kalle det dét. Ingen generelle diskusjoner. De som oppretter tråder der skriver om hendelser i familien, på jobben ol. Noen legger såkalte skrytebilder der fordi de er mer komfortable med at ikke "hele verden" kan gå inn og se på bilder av dem og barna deres. En MII blir ikke noe mer enn dette, eneste forskjellen er at den blir enda mer privat enn dagens ms.
Interessante diskusjoner over helt generelle, daglidagse temaer vil fortsatt foregå i det åpne forumet, og de fleste vil nok fortsatt tilbringe mest tid der.
Sånn tenker jeg også. Alle får fortsatt være med på de spennende diskusjonene som foregår utenfor medlemssalongen.
Synes forslaget om M2 er bra. Som nevnt tidligere i tråden: De med mange meldinger og godt rykte er en gjeng som kjenner hverandre godt, og jeg tror nok at mange hadde våget mer "blottlegging" hvis bare en liten "sidet" gruppe hadde tilgang til å lese.
Jeg synes det blir litt for mye sårhet i forhold til at noen føler seg utenfor gjengen/ de populære/ kremen. (Eller hva de kalles; de som er aktive, skriver godt og kjenner hverandre utenfor nett.)
|