Sv: Pannekaker
Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.
Kan de ha noe med at det ikke nødvendigvis ER noe fasit på hva som er riktig kosthold for den enkelte? At riktig og feil ikke er like tydelig når det gjelder kosthold som når det gjelder trafikkregler?
Beklager, men etter å ha lest bloggen din og etter å ha lest dine innlegg i denne tråden står jeg ikke igjen med følelsen at du KAN veldig mye ekstraordinært om kosthold. Du bryr deg mye om kosthold, og du har mange gode intensjoner, men ikke fortell meg at du har enorm KUNNSKAP på området. Det har du nemlig ikke, og det at du sauser sammen alvorlige sykdommer med mer mer typiske livsstilssykdommer beviser nettopp dette.
Jeg legger ut mye oppskrifter på bloggen min med mat jeg ikke spiser selv, jeg skriver vel heller ikke en blogg om kostholdskunnskap? Jeg skriver en hverdagsblogg egentlig som startet med scrapbooking, så foto og nå kosthold og trening - jeg kan endel, men jeg har ingen enorm kunnskap, men mye mer enn de fleste jeg kjenner ihvertfall.
Jeg har lest veldig mye om sykdom og kosthold/trening, og det henger veldig ofte sammen. Samme hvor lite folk vil inrømme det.
|