Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pannekaker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-11, 13:32   #10
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pannekaker

Jeg kan bare svare for egen del, Kip, men det er definitivt ikke dårlig samvittighet som får meg til å reagere på noe av det du skriver. Nå har ikke jeg skrevet så mye i denne tråden her, men jeg er helt enig med mange av de andre. Og jeg reagerer veldig på det du skriver. For det første reagerer jeg på at du skriver som om du er den eneste som har Sett Lyset. Jeg reagerer også på at du mener at ditt kosthold er det eneste rette. Jeg reagerer også på at du ramser opp en rekke helt ulike sykdommer og hevder at de alle er forårsaket av at folk spiser feil og bevisstløst. Selvsagt har kosthold mye å si for helse. Men det er ikke slik at det finnes en eneste saliggjørende diett som kan hindre alle typer sykdommer, adferdsavvik og dumme livsvalg. Det er dessverre ikke så enkelt, og det er det mange, mange her som har prøvd å si til deg, uten at det ser ut som om du tar til deg noe av det som blir sagt.
Jeg syns du generaliserer, og jeg synes du er veldig lite villig til å høre på argumentene i denne tråden, og jeg synes også du er ganske fordømmende.
Jeg får ikke dårlig samvittighet, men jeg blir litt irritert fordi du gang på gang uttaler deg som om du er den Eneste Som Vet.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  

Emneord
ugler

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:22.