Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pannekaker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-11, 09:54   #10
Nip
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2010
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pannekaker

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Alle jeg kjenner har også plager. Skavise...

-dårlig rygg
-stresset
-humørsvingninger
-overvekt
-vondt i kneet

Eller så kan man se det andre veien:
-aktiv friluftsperson
-lykkelig karriereperson
-suksessfull småbarnsmor
-elsker å reise
-driver aktivt med sport

Alle disse har svært høy livskvalitet, og ville scoret på bunn på deprimertskalaen.

Hvem var det her inne som kom med det geniale sitatet; "Jeg kan klage, men velger å ikke gjøre det."?

Ja, det er veldig viktig å se på de fine tingene, jeg kunne helt klart skrevet en liste som ville vært mere utfyllende. Jeg synes bare det er veldig synd at som jeg tror mange går med veldig mye plager, ikke nødvendigvis for alle at de ikke lever ett fint liv alikevel. Selvom også mange desverre blir så syke at de faller utenom, jeg har ikke fulltidsjobb pga sykdom og jeg kjenner flere som sliter med det, mange dør av kreft og andre sykdommer. Jeg sier ikke at kosthold er roten til all vondt, men jeg tror at endel og for mange kunne det faktisk vært en utrolig medisin og da er det synd at legene ikke hjelper til med det, men heller man bare får en sykemelding og tabletter, så lever man bare "sånn passe", samme med overvekt også - det plager jo faktisk veldig mange desverre og veldig synd de ikke kan få bedre hjelp. ikke fordi man ikke er en bra person pga overvekt.

Jeg synes det er merkelig at alt dette er så nedlatende, jeg snakker jo mye om meg selv, om hva kosthold har gjort for meg - jeg har trodd at jeg har ett normalt sunt og vanlig kosthold fordi jeg har spist som alle andre i Norge, men når jeg ser på det nå så er det for meg veldig sykt at det er standaren på kosthold i Norge - ikke for alle men for de fleste. Det er verken slemt eller stygt sagt i det hele tatt.

Nip er ikke aktiv  

Emneord
ugler

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:21.