Sv: Om forumtone og takhøyde
Opprinnelig lagt inn av safran, her.
Jeg tar det igjen: Sjekk medlemsnummeret mitt på dette forumet, det er ikke blant de første. Jeg var nemlig ikke her da det startet opp, men kom etterpå. Årsaken var at jeg var på ferie, og dermed omtrent ikke hadde nettilgang. Ergo - jeg var ikke på NM heller mens det skjedde. Masseutmeldingene fikk jeg kun med meg etterdønningene av, og når du så sier at du meldte deg inn først ETTER at dette skal ha skjedd så syns jeg det er veldig merkelig at du utpeker meg som en som gjorde seg bemerket der inne. Syns ikke du også det virker bare bittelitt rart? Når jeg omtrent ikke har vært der etterpå? Det syns iallefall jeg.
Kanskje du forstår hvis jeg bruker stor skrift?
Jeg driter i medlemsnummeret ditt.
Jeg kom inn på NM omkring den tiden da flere forlot forumet. Jeg vet ikke hvilken dag og ved hvilket klokkeslett bråket på NM startet, og kan hende hadde det pågått en stund før jeg oppdaget det, eller kan hende det kom 4 dager og 7 timer etter at jeg meldte meg inn. Jeg vet ikke, for jeg førte ikke logg, og ante ikke at jeg noen gang kom til å bli stilt til veggs fordi jeg ikke visste at SAFRAN VAR PÅ FERIE. Jeg vet ikke en gang hvor du var, så jeg er nok en lite troverdig person, ja.
|