Sv: Om forumtone og takhøyde
Opprinnelig lagt inn av bina, her.
Jeg var på NM, ja, en kort periode, og ikke spesielt aktivt. Det betyr jo ikke at jeg vet hvem du er? Jeg har ikke søkt opp innleggene dine og sjekket din identitet, liksom. Jeg har bare sagt at jeg fikk med meg at en svær gjeng forlot NM i protest, men jeg har ikke vært involvert i det. Jeg har ikke forsøkt å skjule meg, jeg har ikke forsøkt å starte et nytt "nettliv". Jeg har bare byttet forum.
Nicket mitt på NM var mic, men det er slettet nå.
Jeg har jo skjønt at du og en til på dette forumet tror at dere vet "hvem" jeg er, og helt ærlig syns jeg den rødprikkende oppmerksomheten fra dere er særdeles ubehagelig. Kan vi ikke diskutere i tråder i forumet uten at hele min livshistorie, alle tidligere nick på andre forum og min "klesdrakt" er kartlagt?
Så lenge du hinter til at du vet hvem jeg og andre er, så kan jeg ikke la det ligge. Du fremstår i beste fall som uærlig. Her sier du jo rett ut at du vet hvem jeg er, og litt senere i samme tråd sier du at du kom rett etter utmeldingene. Hvordan kan du si at jeg er en av dem som har gjort meg bemerket når jeg ikke var der da disse masseutmeldingene fant sted? Jeg var ikke på nett den perioden i det hele tatt. Jeg fikk ikke engang med meg at det var opprettet et nytt forum her før etter en stund. Det kan du se på medlemsnummeret mitt, hvis du ikke tror meg.
Du fremstår ikke som særlig troverdig.