Sv: Hvordan er det i Miami i juni?
Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.
Frokost kan være ganske dyrt så har dere mulighet så skulle jeg til tider kjøpe ting til hotellrommet hvis det er greit kjøleskap. Husk også at det er 15 % dricks til lunch og 20 % til middag som man skal regne med om man er fornøyd med servicen. Frokost er vel ca 15 også kan jeg tenke meg. 1000 kan holde, men da må dere tenke økonomisk. På f.eks. TGI så kan dere få tre-retters for 12 dollar og det er jo veldig rimelig. En variant kan jo være å spise økonomisk en dag og litt mer ukønomisk en annen. Kan dere ta dere råd til mer så skulle jeg gjøre det.
Vi er elendige på budsjett til reiser ... Vi har selvsagt kontroll på reise og overnatting, men maten har jeg ikke planlagt så godt. 
Litt om trafikkreglene som er annerledes i Florida.
- Høyreregelen gjelder ikke. Det er mange stoppskilter i stedet.
- Er det flere stoppskilter så gjelder regelen at den som kom dit først skal kjøre først.
- Man får lov å svinge til høyre når det er rødt lys (om det ikke står skilt om at man ikke får det). Man må stoppe og så kan man kjøre om ingen biler eller gangtrafikanter kommer.
Ja, vi har vel tenkt litt sånn at vi spiser litt flottere noen dager, og litt mer moderat andre dager. Sånn gjorde vi det sist, og det gikk jo greit. Sist presterte vi faktisk å spise frokost på Denny`s hver morgen, og siden det gikk i pancakes, eggerøre, bacon og you name it, så holdt vi oss mette til langt ut på ettermiddagen. 
Og som du sier, så har vi jo tenkt tanken på å ha litt mat på hotellrommet for å slippe de dyre frokostene, men ikke alle hotellene har kjøleskap. Det kan jo være at vi kan få et kjøleskap på rommet for ekstra fee.
Trafikkreglene ser ut til å være like trafikkreglene i California om jeg ikke tar helt feil?
Og tipser man på matsteder i f.eks Disneyland, Universal, og Busch Gardens?
|