Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hvor mye juice bør man drikke?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-09, 15:38   #11
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye juice bør man drikke?

Ikke helt de svarene Skremmern var ute etter.

Jeg mener svaret på dette varierer på om en er gravid eller ikke, og om man ammer eller ikke, og om man er normalvektig/overvektig/undervektig.

Siden jeg var undervektig når jeg var gravid, (og også veldig kvalm og slet med å få i meg mat), så ble jeg anbefalt å drikke jus. Det samme i ammeperioden.

Og så er alt relativt. Ja, man bør gjerne ikke drikke for mye jus med tanke på sukker og syre og sånn, men hva er det alternativet til? Hva hadde man drukket/spist istedet. Om alternativet er brus, eller godterier, så er det jo klart sunnest med mye jus.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.